Theelichtje |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 Februari 2014 om 10:00 |
Iemand op de soos, waar ik donderdags heenga, vertelde dat ze een theelichtje had gewonnen, gemaakt van een cd-schijfje en knikkers. De knikkers waren met een lijmpistool in een kring op het schijfje gelijmd, daarop weer een laagje, en zo doorlijmen tot het hoog genoeg is. Ik vond het een heel leuk idee.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat wil je voor je verjaardag, zo'n T-lichtje of een lijmpistool ?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het een leuke hobby voor anderen, dus maak jij maar zo'n t-lichtje.
|
|
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ok knikkers, overal goed voor!
heb ze jarenlang gebruikt in de goudvissen bak als bodem bedekker(makkelijker schoon te maken) |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
En als verzwaring in een gebreide of gehaaklte knuffel. Of omgehaakt aan een koordje aan je boekenstandaard, zodat het kookboek niet halverwege je culinaire prestatie dichtklapt.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga mijn best doen gelukkig heb ik nog effe
|
|
pluimpje37
Groupie Lid sinds: 18 Januari 2014 Locatie: sint-niklaas Status: Offline Points: 90 |
Post Options
Thanks(0)
|
leuk ideetje
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Op dezelfde soos waar die tip vandaan kwam zag ik gehaakte kersen rond een knikker, die aan een tafelkleedje buiten worden gehangen en zo te zien komt de lente eraan, dus dit leek me ook een aardige tip.
|
|
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
je zou er ook druiventrosjes mee kunnen maken
groet nia |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |