Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Thomas de trein

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Thomas de trein
    Posted: 23 Juli 2012 om 12:08
Ik weet dat er in het gezocht forum iemand was die een haakpatroon vor thomas zocht. en die kon alleen maar  koop patronen vinden.
Ik heb hier een gratis patroon van thomas, misschien dat die iemand er nog wat aan heeft en anders wellicht andere. Als het er niet al stond Wink 



Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2012 om 13:19
Het blijkt dat je geregistreerd moet zijn, ben ik.
Mochten er mensen interesse hebben, graag een mail naar mijn ziggo!!!
Back to Top
alonsocaso View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 13 Mei 2013
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer alonsocaso Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2013 om 11:12
Ik vind Thomas te trein super, maar ik geraak maar niet binnen op de site!!Ik krijg het patroon niet tevoorschijn. Moest je het patroon nog hebben , zou je deze dan naar mij kunnen doorsturen?
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2013 om 12:54
Originally posted by alonsocaso alonsocaso wrote:

Ik vind Thomas te trein super, maar ik geraak maar niet binnen op de site!!Ik krijg het patroon niet tevoorschijn. Moest je het patroon nog hebben , zou je deze dan naar mij kunnen doorsturen?

Hoi  hoi  

IK zou je wel willen doorsturen maar Jouw e.mail adres is niet zichtbaar voor de andere hobbydozen.
Als je naar je memberprofiel gaat de uitklap die onder je naam komt als je die aan klikt . 
Als je dan even naar  beneden scrolt tot je een vlindertje ziet dan vul je daar achter je e.mail adres in dan kunnen wij het ook zien en niet alleen Hobbydoos zelf.

Maar onder even voorstellen staat ook precies hoe je het moet doen dus  kijk daar ook even en stel je dan ook gelijk even voor is wel zo gezellig.



Back to Top
alonsocaso View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 13 Mei 2013
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer alonsocaso Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2013 om 13:13
ik denk dat het nu zichtbaar is
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2013 om 23:31
hoi hoi
Nee helaas het staat er nog niet zichtbaar  voor ons. Waarschijnlijk  is het bij jou ook het misverstand dat je gevraagd wordt  of je je e.mailadres zichtbaar  wil hebben, maar dan is het alleen zichtbaar  voor Hobbydoos zelf en niet voor de leden. 

Als je naar je profiel gaat en dan even naar  beneden scrolt  dan zie je het MSN vlindertje staan  als je daar je e.mail adres plaatst kunnen wij het ook lezen. Succes Wink


Back to Top
alonsocaso View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 13 Mei 2013
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer alonsocaso Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2013 om 13:21
en nu?
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2013 om 18:14
Ja het is gelukt en je hebt  post.


Back to Top
Pakaba View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 19 Juni 2013
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Pakaba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2013 om 21:20
Hoi
Zou ik het patroon van thomas kunnen ontvangen? Ik vind het super.
Alvast bedankt
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8163
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2013 om 22:01
Ik zou even op de link klikken (bovenaan) en het patroon downloden .
 
Zet ook even je mailadres achter het vlindertje anders kan niemand je het patroon sturen mochten ze het hebben .
 
Kijk even bij een ander hobbydoosje wat precies de bedoeling is door even op de naam te klikken en dan naar members profile te gaan
Back to Top
Pakaba View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 19 Juni 2013
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Pakaba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2013 om 23:10
Ik vind nergens in mijn profiel het vlindertje om op te drukken.
Kan iemand mij helpen?
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2013 om 23:31
je klikt links bovenaan op 'member controle panel'
daarna klik je op 'bewerk profiel'
scroll een klein beetje naar onder tot je 'windows live messenger' tegen komt ( vroeger stond er een vlindertje naast ..)
plaats daarnaast je mailadres.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Pakaba View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 19 Juni 2013
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Pakaba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2013 om 07:09
Het is gelukt bedankt VOOr de hulp
Back to Top
Leentje2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Augustus 2013
Locatie: Den Haag
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leentje2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2013 om 17:57
Beste Pakaba,

Ik zou graag het patroon van je ontvangen.
Ziet er echt ontzettend leuk uit.
Back to Top
Pakaba View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 19 Juni 2013
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Pakaba Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2013 om 21:49
Hoi
Leventje

Het patroon heb ik ook nog niet maar met het berichtje het is gelukt bedoelde ik mijn mailadres is toegevoegd aan mijn profiel.
Sorry
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns