Tijdschrift Simply-haken ... |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
er zijn gelukkig mensen die leren van kritiek
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van fouten kun je inderdaad leren , maar van kritiek ....
Misschien van opbouwende kritiek. Groetjes, Annie
|
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
En ja opbouwende kritiek, kun je inderdaad van leren, gewone kritiek kun je een les uit trekken
a fijn, als je nu zo nog effe doorgaat, kan men nog denken dat je een super actief forumlid bent. |
|
lydia wijsbroek
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(1)
|
hmmm wil niemand dan 114 pagina's voor mij scannen en toezenden? Flauw hoor
Voor een tijdschrift wat uitverkocht is en dan 1 patroontje dat snap ik wel maar als het nog na te bestellen is. Ik ken het tijdschrift niet maar ga zaterdag in Arnhem wel kijken ervoor :) |
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat flauw eigenlijk he dat niemand dat voor jouw wil doen . Maar echt het is de moeite waard, ik hoop zo dat ze morgen het tweede blad ook hebben! Het eerste is denk ik echt uitverkocht, maar dan zou je het mbv de link kunnen nabestellen. Er staat echt vanalles in, van tas tot ketting, en van pannelap tot opbergdoosje. Ben benieuwd wat in het nieuwe blad staat :-) |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ff bij selexyz dekker van de vegt glure, je weet maar nooit :-)
enne... blijft heeeeeel flauw |
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
Haha! Ik heb die van mij ook toevallig in Arnhem gekocht toen, we waren een dagje uit :-).
Bij selexyz hadden ze hem toen ook niet. Ik heb hem op het station bij de Bruna gekocht volgens mij. |
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Laten we het er maar ophouden, dat we er een verschillende mening op na houden! Ik heb geen zin om hier nog langer energie in te steken. Wat mij betreft dus einde discussie. Groetjes, Annie |
|
|
|
ChantaltJH
Duizendpoot Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
|
dames het is 10 augustus......... rennnnnnnuuuuuhhh hi hi
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
yaya
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben juist geweest, nog niets binnen, misschien morgen of anders dinsdag, wat een teleurstelling ;)
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga zo even kijken, hopen maar dat het er is...
|
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
hij was er niet snik snik, zelfs niet bij de bruna
|
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zijn net terug van vakantie. Hoop dus dat ie er morgen (nog) is.
Maar dat moet vast wel ergens lukken. Deel 1 heeft er hier in de buurt ook nog wel een tijdje gelegen. Volgens mij worden ze ook nog wel weer aangevuld. Gr. Rianne
|
|
yaya
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe morgen nog een poging en anders is het dinsdag want op maandag komen er geen tijdschriften binnen.
|
|
Groetjes ...
|
ChantaltJH
Duizendpoot Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
|
helaas zaterdag was het er nog niet!!!
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
robeer
Groupie Lid sinds: 14 Augustus 2012 Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ohhh, komt er een deel 2!
Ik heb het eerste deel en vind het een geweldig blad. Heeft iemand deel 2 al gescoord? Ben wel heel benieuwd wat erin staat hoor. Hier heb ik hem nog niet gezien. Anders had ie waarschijnlijk al hier op tafel gelegen. Mijn man wordt af en toe helemaal gestoord van alle brei-,haak- en naaitijdschriften die ik koop.
|
|
Just Me
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb inmiddels Simply haken 1 en 2 kunnen scoren.
Nou ja, op nummer 2 staat nummer 3??? Voor wat ik zo snel gezien heb, staan er leuke patronen in. Groetjes, Annie |
|
|
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb nummer 2 (nou ja nr 3 naar het schijnt....) nog steeds nergens kunnen vinden..
Had ook geen zin om naar de stad te gaan vandaag, was bij 2 supermarkten geweest dus vond het wel welletjes, veel te warm vandaag. Wat staat er allemaal zo in de nieuwe uitgave als ik vragen mag?
|
|
yaya
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een foto op mijn blog staan van de inhoudspagina.
|
|
Groetjes ...
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
O dank je wel, ga ik even kijken!
|
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |