Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotentijdschriften

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: tijdschriften
    Posted: 16 Juli 2008 om 10:17
zijn er eigenlijk nog leuk/mooie tijdschriften voor handwerken?

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2008 om 10:32
Ik ben net nog bij de tijdschriftenzaak geweest en ik zie er genoeg maar het hangt er natuurlijk ook een beetje van af wat je leuk vindt en zoekt.
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2008 om 16:53
Ik heb een tip gegeven bij de Boeken. Ik zie in de tijdschriftenwinkel wel eens Hobbyhandig. Bij ons in de Plus staan de brei, haak en handwerkbladen zo hoog, dat ik er op mijn tenen nog niet bij kan, de installatie is te gammel om te klimmen, en er is niet altijd een reus, die ik om hulp kan vragen. Dus die hebben in dat opzicht mijn klandizie niet. Bij AH zie ik alleen Sandra en zo voor haken en breien, misschien staan er ergens anders bladen voor scrapbook en andere hobby's.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2008 om 18:01

Ik heb in ieder geval de Diana en de Ella creatief gezien maar kan daar geen eigen website van vinden.

Ook heeft Burda een nieuw tijdschrift waarin verschillende technieken aan de orde komen: haken-breien-borduren-kleding maken. Het is nu het tweede nummer. Het leek mij een heel leuk blad maar ja, bladen verzamelen en er vervolgens niks mee doen is ook weer zoiets

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2008 om 18:20

Hobbyhandig is wel leuk ,maar niet om te handwerken,staat wel erg veel in,ik haal ze wel eens uit de bieb.

en dan natuurlijk de patronenbladen,sandra en patricia.ik kijk niet zo vaak naar tijdschriften,dan wil ik nog meer gaan doen.

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2008 om 20:08
ik was nieuwsgierig maar zoiets als de ariadne van "vroeger" dat is er niet meer of toch?

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2008 om 21:49

Nee, helaas Eugenie, Ariadne is er nog wel maar richt zich in zijn geheel op wonen en dus het aankleden van je huis. Wordt weinig meer in gehandwerkt. Dus een echt lees- kijk- en doeblad als dat, nee dat heb ik eigenlijk niet meer gezien in de tijdschriftenzaak. Wat ik wel een leuk kijk en leesblad vind is Handwerken zonder grenzen. Maar net wat ik zeg ook meer kijk en lees dan doe.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2008 om 08:26

Oh Eugenie, je bent nog zo jong en praat nu al over vroeger , maar ik begrijp wat je bedoelt, toen was de Ariadne echt nog leuk voor handwerkers, ook de duitse Burda heb ik jaren een abonnement op gehad, en heel wat uit genaaid en gebreid voor mijn gezin.

Gisteren kreeg ik nog een stapeltje patroon boeken, Diana's en Sandra's voor kinder truien, zal eens kijken of er bij zijn die ik al heb, als er iemand geintresseert is, wil ik ze wel doorsturen.

14 Augustus gaan we weer naar de "Knotsgekke Kaarten dagen" in 's Hertogenbosch, daar zijn ook altijd veel boeken over scrapboeken maken enz.

Antonia
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2008 om 10:26

Originally posted by Eugenie Eugenie wrote:

ik was nieuwsgierig maar zoiets als de ariadne van "vroeger" dat is er niet meer of toch?

Deze mis ik inderdaad ook! Volgens mij is er niet echts iets vergelijksbaars.

Back to Top
hanny bennes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2008 om 11:12
ik koop regelmatig de "sandra" en "patricia" best duidelijk bladen. nadeel, het garen dat ze beschrijven, is in nederland bijna niet te koop. in duitsland vaak volop (duitse sites), maar daar rekenen ze ongeveer 10 euro verzendkosten....
en een blad als dat van ariadne, is zeker een gemis, vooral de baby en peuter ariadne, daar stonden ook complete aankledingen van babykamers in.
is het een idee om ariadne te vragen zoiets nog weer eens uit te brengen? per slot van rekening wordt er weel volop gehandwerkt/handgewerkt, wie weet slaat het weer net zo aan.

we sit good in our skin.....

creaida
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns