Tinkerbel |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Bo'tje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Juli 2013 om 22:27 |
Hoi,
Ik was laatst mijn patronen een beetje aan het opschonen, en ben erachter gekomen dat ik heel wat patronen kwijt ben. Ik baal hier echt heel erg van, want er zaten erg leuke patronen tegen. Misschien kunnen jullie me helpen.... Ik ben nu op zoek naar een patroon van Tinkerbel. Ze had een groen jurkje aan op de foto.... Heeft iemand dit patroon en zou die het met me willen delen? Of weet iemand waar ik het patroon vandaan kan halen? Alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes Bo |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb je een Tinkerbel gestuurd. Ik weet of het diegene is die jij bedoeld.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Ook ik heb een Tinkerbell gestuurd, hoop dat het helpt
|
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Ben benieuwd of het 2 dezelfde zijn.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Bo'tje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
haha!
Het waren 2 verschillende en de juiste zat erbij! Heel erg bedankt voor jullie snelle reactie! |
|
![]() |
|
jschneider ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 15 Januari 2014 Locatie: - Status: Offline Points: 8 |
lieve mensen,
zou iemand mij kunnen en willen helpen met Disney patronen, jullie maken mij er erg blij mee.. mijn mail adres is jschneider@live.nl |
|
![]() |
|
woollymammoth ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Februari 2013 Locatie: Coevorden Status: Offline Points: 142 |
Oooohh leuk! Zou je d'r naar mijn mailbox kunnen laten vliegen, Bo? Alvast bedankt!
![]() |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Mag ik ook vragen om het Tinkerbel patroon, daar maak ik mijn kleindochter erg blij mee.
Alvast bedankt.
Stramien
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
x-x-Princessa-x-x ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 21 Januari 2014 Status: Offline Points: 29 |
ik wil ook graag patroon van tinkerbell. ik zou mijn nichtje er heel blij mee maken , Alvast Bedankt.
xx |
|
![]() |
|
carool ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Februari 2014 Locatie: noord brabant Status: Offline Points: 7 |
Tinkerbel! Dat lijkt mij ook erg leuk om te haken!
Mag ik hem ook ontvangen? |
|
![]() |
|
pluimpje37 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2014 Locatie: sint-niklaas Status: Offline Points: 90 |
tinkerbel mag ook hier wat toverstof komen rondstrooien graag.
kan je hem ook naar mij doorsturen. |
|
![]() |
|
Jolantje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 November 2012 Status: Offline Points: 142 |
Mijn kleine meid is met carnaval tinkerbel! Leuk om er 1 bij te haken! Zou ik hem ook mogen? Alvast bedankt!
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |