Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tipje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2012
Locatie: Geldrop
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Tipje
    Posted: 14 Augustus 2012 om 14:54
Doe de bol wol in een boterhamzakje ,knoop erin zo voorkom dat je bol vuil  word,en garen op de grond vallen is dan geen probleem meer.
Groetjes Helma
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 16:10
hoe moet de dan haken Confused


Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 September 2011
Status: Offline
Points: 282
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 16:11
Originally posted by vikike vikike wrote:



hoe moet de dan haken Confused


Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 16:13
doe ik al jaren, meteen een probaat middel tegen spelende poesjesBig smile
groetjes margriet
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2012
Locatie: Geldrop
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 16:20
bolletje in zakkie knoop er in wel een klein stukje van de bovenkant open laten anders kun je de draad er niet uithalen
Groetjes Helma
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 15:50
Ik heb momenteel een klein emmertje van de Griekse yoghurt, gaatje bovenin gebrand met een hete spijker.....wol erin, door het gaatje en breien maar......en de kat blijft er ook nuchter van.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 15:54
lol, ik had geen idee dat katten dronken werden van yoghurt, mmmmm, misschien een strak plan om dat eens te proberen bij onze kits, lijkt me grapvol om te zien hoe ze op tafel gaan dansen! Wink
 
Maar alle gekheid op een stokje, strak plan Thumbs Up, ga ik ook proberen, moet nog wel even mijn yoghurt opeten, maar dan ga ik ermee aan de slag, het enige wat er dan nog kan gebeuren is dat onze kits het ronddraaiende potje leuk vinden om mee te spelen (of het draadje zelf lol).
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 15:57
voordat je het bolletje erin doet, beginnen met het draadje uit de binnenkant van de bol, heb je ook geen last van draaiende bolletjes
lydia wijsbroek
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 16:08
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

voordat je het bolletje erin doet, beginnen met het draadje uit de binnenkant van de bol, heb je ook geen last van draaiende bolletjes
Dat klopt, maar bij sommige bolletjes moet ik ongeveer het hele binnenwerk eruit halen voordat ik het begindraadje kan vinden en dan moet ik een halve bol opwinden. :(
 
Maar ik bedoelde eigenlijk dat, tenzij ik het potje klem zet, onze kits het prachtig vinden om met iets te spelen, ook al staat het stil. Confused
Back to Top
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 334
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 16:21
Wat een goeie tip, werkt vast ook tegen vogels!
Mijn valkjes hangen ook graag aan mn wol pm het eens lekker uit elkaar te trekken haha!
Groetjes,
Marcha
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 18:21
bij een knot wol zit meestal de gewone begindraad aan 1 kant naar binnen, de begindraad van binnenuit zit aan de andere kant
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.063 seconden.
Lang Yarns