Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tips voor moederdag

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 13:21
aah, Moederdag...smoeder leeft niet meer maar tot haar 95e heb ik haar extra mogen laten weten hoe blij ik met haar was/ben....a.s. zaterdag sta ik op een braderie, tbv de Goeie Doelekes weetjewel en ik heb wat spul voor een euro of 3 p.st. waarvan ik hoop dat er iets voor Moeder bijzit, ja toch ?! Ben nu bezig sfeerlichtjes te lamineren met deze tekst *  erop, zelf gevonden en d'r op/in getikt ......En nu geen reacties van: rolbevestigend....en : ja, vaders zijn ook belangrijk en ooms en tantes ook, dát weet ik maar het is NU voor Moederdag ;-)))
*
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 290
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1gul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 13:32

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 14:17
Ik geef mijn moeder kaartje om met kinderen en kleinkinderen naar het dolfinarium te gaan helemaal gezellig en mijn schoonmoeder krijgt een verjaardagskalender zelfgemaakt met foto's van het gezin
 
Echt leuk om alle reacties te lezen wat iedereen voor de moeders koopt!
 
Ben zelf ook heel benieuwd mijn dochtertje is 3 en heeft op de peuterspeelzaal iets gemaakt.
Heel knap ze verklapt tot nog toe niks alleen waar ze het verstopt heeft!!
Wink
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 21:29
Ik heb met de kinderen uit de klas een receptenboek samengesteld voor de moeders met foto's van kinderen met een keukenschort en keukengerei. Ze ` koken/bakken'  het gerecht  wat mama erg lekker vindt.

Mijn moeder is dinsdag geopereerd aan haar stembanden en mag vanaf zaterdag pas weer voorzichtig aan praten. Wij verwennen haar dus al vanaf gisteren! 
Ik wil nog wel kijken voor een badjas.

Naar de moeder van mijn moeder zijn we afgelopen zondag al geweest, de moeder van vader is komende juni een jaar geleden overleden. Daar zullen we een plantje neerzetten.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23654
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 09:23
Wat een leuk idee, Sanne. Ik heb nog steeds een sleutelrekje hangen, dat gemaakt is van een overgeschoten parketplankje, beschilderd en met ingeslagen spijkertjes. Uit de lagereschooltijd van onze dochter. En het zelfgemaakte boodschappentruukje van mijn zoon heb ik gebruikt tot het uit elkaar viel, telkens een nieuw boodschappenblokje erop geplakt. Dat was een beschilderd stuk karton met een gaatje en een touwtje voor het potlood.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 09:28
Ik ben pannenlappen aan het haken voor mijn moeder. Dus - net als vroeger - een zelfgemaakt cadeautje Smile
Blessed to be a blessing
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 09:54
Mijn moeder vindt zelfgemaakte dingen leuk, dus ik ben met het potje scrub van Karin aan de haak bezig. Mijn moeder is altijd haar voeten en handen aan het insmeren dus ik denk dat ze dit wel gaat gebruiken.. 

Dus ik ook net als vroeger..
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 10:22
ik wou dat ik ook nog iets kon geven aan mijn moederke (liefst  een dikke knuffel) Cry................. nu zijn het enkel bloemen die ik op haar grafzerk kan gaan leggen Cry
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 17:30
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Wat een leuk idee, Sanne. Ik heb nog steeds een sleutelrekje hangen, dat gemaakt is van een overgeschoten parketplankje, beschilderd en met ingeslagen spijkertjes. Uit de lagereschooltijd van onze dochter. En het zelfgemaakte boodschappentruukje van mijn zoon heb ik gebruikt tot het uit elkaar viel, telkens een nieuw boodschappenblokje erop geplakt. Dat was een beschilderd stuk karton met een gaatje en een touwtje voor het potlood.
 
Daar zat ik ook aan te denken eerst te doen, maar toch voor de recepten gekozen.
Vaderdagidee ligt ook al klaar, maar dat komt terzijndertijd in het vaderdagtopic Wink
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns