Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenToch nog hoop

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Onderwerp: Toch nog hoop
    Posted: 16 April 2010 om 23:36

14 Dagen geleden vertelde de Neurochirurg me, dat mijn rug zo slecht is, dat er volgens hem niet meer geopereerd kan worden, dat was een grote tegenvaller voor me.

Vorige week kreeg ik een brief van de neurochirurg, dat hij een afspraak voor me gemaakt had bij de orthopeed. Daar ben ik gisteren geweest, en hij kan toch nog opereren.

 

Hij zei, maar er is een nadeel aan, er is een 18 maanden wachtlijst, en er zijn nog zeker 10 á 20 patiënten voor je. Hij vond het verschrikkelijk dat hij het zo moest brengen, maar dat moet van de regering uit, om de oudere mensen zoveel mogelijk te ontmoedigen om nog zulke dure operaties te laten doen.

 

Ik werd even boos en zei, dat ik dat je reinste leeftijd discriminatie vond. Hij was het helemaal met me eens. Daarom had hij, na overleg met de orthopeed die mij al die andere keren geopereerd heeft, toch opgeroepen, omdat hij de indruk had dat hij hier toch te doen had, met een fitte gezonde vrouw, die alleen door die slechte rug niet kan bewegen, en daarbij heel veel pijn heeft.

 

En hij is er van overtuigt, dat hij me helpen kan. Ik heb toen gevraagd, wat het risico was dat het niet zou lukken, hij zei 5 á 10 % kans dat ik na de operatie niet meer kan lopen. Maar als ik zo achteruit blijf gaan, dan kan ik dat over een jaar waarschijnlijk toch niet meer. Dus ik heb die 90 % kans op beterschap aangepakt.

 

Toen hij zag dat ik daar zo vastberaden in was zei hij, dan gaan we er voor. Ik zal de verpleegster zo naar u toesturen, zij zal met u de papieren in orde maken voor de wachtlijst en opname. Volgens de papieren gaat hij er nu van uit dat hij me in Nov. - Dec. zal opereren, dus over ongeveer een half jaar, dat is een heel stuk beter dan 1,5 jaar.

 

Ik heb voor 18 Okt. een afspraak met de anesthesist en mijn zorg - coördinator, die mij zal begeleiden, voor, gedurende en na de operatie, die een hele dag zal duren. En ik werd ingeschreven bij de opname. Ondertussen zal de pijn arts de pijnbestrijding aanpassen.

 

Waar moet dat toch met de zorg naar toe in Nederland ? Dat oudere dan maar niet meer geopereerd moeten worden.

 

Ik heb nu sinds Maandag een alarm om mijn nek hangen, en Dinsdag is er een hoog - laag bed geplaatst,en de aanvraag voor een speciaal aangepaste rolstoel is op gestuurd, zo hoop ik het dan nog een half jaar vol te houden.

Maak je geen zorgen, ik geef de moed niet op, en misschien komt er wel eerder een plekje vrij. Ook al zal het een zware tijd worden, ik heb geen schrik voor de operatie, er zijn zoveel lieve mensen die mij steunen.

Zo nu heb ik weer genoeg "gemauwd" zouden ze hier zeggen, en ik ga weer lekker aan een avondjurkje voor Barbie werken, Ik hoop vele van jullie te zien op 12 Juni, want daar kom ik nu zeker naar toe.

 

Lieve groetjes TONY

 

TONY
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2010 om 00:09
Ja Tony, dat is heel erg zoals ze hier met de zorg nu omgaan. Fijn voor je dat er toch nog wat gedaan kan worden. Al duurt het voor jou nog een hele tijd!
Fijn dat je nu een hoog-laag bed hebt gekregen en een alaram. En de aanvraag voor je rolstoel opgestuurd is, hopelijk duurt dat ook niet te lang en kan je op die manier weer makkelijker mee.
Veel sterkte!
groeten Creaans
Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 781
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2010 om 08:10

jonge jonge zeg

maak niet uit toch ben je oud of jong?????????? ja je hebt gelijk.... ik ben verpleegster en in mijn land dus in Georgie is heel anders.... daar helpen direct en snel mogelijk maar enigste probleem is geld.daar mensen kunnen niet betalen daar is geen verzekering.ik zie hier heel veel verscil als in mijn land

maar goed komt wel goed hoor,ik wens je sterkte en ik duim voor je

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2010 om 08:17

Lieve Tony, de wereld zit zo krom als een hoepel in elkaar, maar goed  probeer dit half jaar zo goed mogelijk door tekomen, we gaan een mooie zomer tegemoet dus lekker handwerken in de tuin en dan ben jij hopelijk aan de beurt

want voor je het weet is het zo ver sterkte

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2010 om 09:19
Ooooh Tony wat een spannende tijd. Ik hoop voor jou dat er nog iemand uitvalt, zodat jij eerder aan de beurt bent.
Groetjes Teunie
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2010 om 10:26
goh Tony, wat een verhaal, ik hoop dat je sneller mag geoperreerd worden, zodat je sneller zonder pijn kan verder gaan, ik duim voor je
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2010 om 10:59
Of je nu jong of oud bent als je pijn heb en niet verder kan is dat een noodzaak niemand laat dat doen voor zijn plezier hopelijk moet je niet te lang wachten en zo weinig mogelijk pijn lijden
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2010 om 11:34
Originally posted by boek boek wrote:

Lieve Tony, de wereld zit zo krom als een hoepel in elkaar, maar goed  probeer dit half jaar zo goed mogelijk door tekomen, we gaan een mooie zomer tegemoet dus lekker handwerken in de tuin en dan ben jij hopelijk aan de beurt

want voor je het weet is het zo ver sterkte

Ik sluit me bij Tineke aan. Blijf jij maar zo lekker gezellig en positief als (bijna) altijd, dikke knuffel, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2010 om 16:45
Lieve Tony.
Wat een gel*l[sorry]over die oudjes.
Ben blij dat ze er voor jou wel voor gaan.
Ben zo blij dat ze je toch willen helpen.
En je bent zo'n heerlijke positivo dus het moet gewoon
helemaal goed komen met Tony.
Lieverd sterkte met je pijn .
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 918
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2010 om 23:20

Dag Tony,

Wat goed dat de orthopeed overtuigd is van jouw kracht en motivatie, al heb ik dan toch medelijden met mensen die niet zo goed van zich af durven of kunnen spreken...

Goed dat je het er dus niet bij laat zitten. Ik hoop dat alle aanvragen spoedig afgehandeld worden, zodat je zo goed mogelijk de wachttijd doorkomt.

Succes en haak ze,

Rosemarie

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Direct Link To This Post Posted: 18 April 2010 om 00:36
Ha Tony,

Fijn dat er toch artsen zijn die vinden dat je de operatie goed aankan en dat het jou straks een heleboel geluk gaat brengen! Nu maar hopen dat ze je heel snel kunnen helpen en dat je van je ongemakken afbent.

Heel veel sterkte!!
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Direct Link To This Post Posted: 18 April 2010 om 00:45

O meid wat fijn dat er toch nog hoop is, wel jammer dat je nog zo lang moet wachten, maar wees blij dat je toch geholpen kan worden.

Liefs en heel veel sterkte tot doe tijd, ik hoop dat de pijn niet erger word voor je.

Groetjes, Lidia

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Direct Link To This Post Posted: 18 April 2010 om 07:45

Halo Tony,

Hopelijk kom je nog sneller aan de beurt, en dat je dan vlug beter bent

Hier in België hebben we niet zulke lange wachttijden, daarom komen veel Nederlanders naar België

Ik wens je   

groetjes rita

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 18 April 2010 om 08:00

Soms hoor ik wel eens dingen,die ze doen bij 90 jarigen,heb ik wel eens vraagtekens bij.Maar in jouw geval volkomen idioot,gelukkig hebben ze dat ingezien.Blijft toch een flinke tijd wachten,hopelijk kunnen ze via pijnbestijden,de pijn nog iets verlichten.

heel veel sterkte.

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 18 April 2010 om 09:25
Tony ik hoop dat voor u de tijd heel snel gaat en dat u dan
geopereerd kan worden.
Heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 18 April 2010 om 09:49

 

het is inderdaad niet te geloven,zo lange wachttijd.en dan,dat het van de regering komt.die weten gewoon niet wat het voor iemand betekend.heel veel sterkte de komende tijd,en wie weet kan je er wel nog tussen geschoven worden.

liefs puck

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 18 April 2010 om 14:07

....We moeten nu al denken.....HIER is tenminste nog een wachtlijst...in   PUNTJE..PUNTJE.. wordt je helemaal niet geholpen..of daar en daar als je geld hebt....DUS MOETEN WE NIET ZO ZEUREN.......................

  ze willen dat wij zo gaan denken en ze hebben het al aardig voor elkaar...

 MAAR GELUKKIG HEBBEN WIJ  OOK ARTSEN DIE ER ANDERS OVER DENKEN EN DAT GELUKKIG OOK NAAR BUITEN BRENGEN.....

 en HEBBEN WIJ PATIENTEN DIE VOOR DE MENSHEID OP KOMEN (en voor zichzelf gelukkig )

DUS Tony fijn dat je even gemauwd hebt ...en STERKTE tot de operatie

groetjes geesje
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Direct Link To This Post Posted: 18 April 2010 om 18:38
Je kan tegen ons aan mauwen wat je wilt hoor. Wij luisteren wel. En ik hoop zeker voor je dat je sneller aan de beurt zult komen. Heel veel sterkte en een 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
thelo View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Januari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 224
Direct Link To This Post Posted: 18 April 2010 om 20:42
Originally posted by Josl Josl wrote:

Originally posted by boek boek wrote:

Lieve Tony, de wereld zit zo krom als een hoepel in elkaar, maar goed  probeer dit half jaar zo goed mogelijk door tekomen, we gaan een mooie zomer tegemoet dus lekker handwerken in de tuin en dan ben jij hopelijk aan de beurt

want voor je het weet is het zo ver sterkte

Ik sluit me bij Tineke aan. Blijf jij maar zo lekker gezellig en positief als (bijna) altijd, dikke knuffel, Joke

helemaal mee eens sterkte Tony
groetjes thea
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Direct Link To This Post Posted: 18 April 2010 om 21:28
Wat een verhaal .  Veel sterkte toegewenst!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns