toer sluiten met halve vaste |
Reageer ![]() |
Autheur | |
rennie ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 11 Maart 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 April 2012 om 22:28 |
hoi, ik ben een muts aan het haken. er staat bij het patroon dat ik elke keer de toer moet sluiten mete een halve vaste. maar nu zie je steeds dat steeds in de muts. hoe kan ik dat oplossen? kan iemand me helpen ? ik ben een beginneling en weet er niks van.
alvast bednakt
|
|
rennie
|
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik heb een draadje zitten tussen de laatste en de eerste steek hangen, en sluit dan nooit met een halve vaste, maar haak gewoon door en door mijn draadje weet ik waar mijn toer begint.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
niet sluiten met een halve vaste is niet mooi krijg je een "naad" beter een stekenmarkeerder........... kan een draadje of een veiligheidsspeld of een stekenmarkeerder zijn dan ga je spiraalhaken.... dus in 1x door en de allerlaatste toer sluit je af met een halve vaste
succes
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
heel erg bedankt voor deze tip ik zat hier ook heel erg mee en ik ga dat zeker doen met dat draadje
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |