|
Reageer
|
Pagina <1234 7> |
| Autheur | |
marianneke
Hobbywonder
Lid sinds: 28 Mei 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 724 |
Posted: 06 Oktober 2010 om 15:11 |
|
Gelukkig weer wat positiever nieuws dan het eerste berichtje. Mag ik misschien ook het adres om een kaartje te sturen?
|
|
![]() |
|
boek
Hobbyguru
Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Posted: 06 Oktober 2010 om 15:15 |
|
mag ik haar adres ook
|
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
</a>
|
|
![]() |
|
Roos39
Hobbywonder
Lid sinds: 09 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 918 |
Posted: 06 Oktober 2010 om 17:20 |
|
Hoi Renate,
Bedankt voor de info, maar denk je ook een beetje aan jezelf?? Gelukkig een beter berichtje. Wat een onrust. Op zich is het natuurlijk fijn dat het waarschijnlijk meevalt, maar zoveel gedoe door een foutieve meting??? Pffff, dat is toch wel heftig schrikken. Tony zal nu wel helemaal gescreend worden hoe het dan werkelijk zit met de bloedplaatjes. Ik hoop dat ze gauw naar de "gewone" afdeling kan. Sterker nog, liefst helemaal van de afdelingen af en naar huis. Sterkte Tony en Jolanda en allemaal. Rosemarie |
|
![]() |
|
nldutchy
Hobbyguru
Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Posted: 06 Oktober 2010 om 17:52 |
|
Gatsamme, wat een schrik om onze Tony....wil je mij haar adres ook sturen Renate...bedankt alvast!
|
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
naatje
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
Posted: 07 Oktober 2010 om 12:07 |
|
Hoi,hoi,net een update gekregen van Jolanda over Tony,
------------------------------------------------------ Gisteren is mijn moeder terug naar de afd gegaan. Haar bloedplaatjes waren prima ondertussen. (Ondanks dat het om een foute meting ging, waren haar bloedplaatjes niet helemaal op niveau. Dit doordat zij veel bloed had verloren) Gisteren middag was ze wat helderder als voorheen en je kon best wat met haar praten. Ze had zelfs zin in koffie, wat haar goed smaakte. (Echter maar drie a vier slokjes) De pijn in haar rug was nog heftig en ze maakt veel gebruik van haar morfine pompje. In de loop van de middag is ze veel pijn gaan krijgen in haar buik en dit was zo zwaar dat het de pijn in haar rug overtroefde. S'avonds bij het bezoek uur ging het helemaal niet goed met haar, ze had een terugval. Ze was weer erg verwaard en riep het uit van de pijn. Na het bezoek is er een chirurg bij haar geweest en die constateerde dat haar darmen stil lagen. Zij had kronkels in haar darmen waardoor er niets doorheen kon. Zij heeft daar een klistma voor gekregen wat haar darmen weer op gang hielp. Heel de nacht is ze wakker geweest, heeft veel pijn gehad en zijn ze met haar continue in de weer geweest. In de loop van de nacht is er weer een chirurg bij geroepen want het ging steeds slechter met haar. Ze heeft medicijnen gehad tegen de misselijkheid, deze hebben geholpen. Ik heb nog net contact gehad met het ziekenhuis en het gaat een beetje beter met haar. Mag ietjes rechter op zitten. Ze blijft echter nog vrij verwaard, heeft daardoor haar catheter en infuse zelf uitgetrokken. Daar komt vanmiddag de deliereverpleegkundige voor. (Voor de verwaardheid) Hoe dat gaat verlopen laat ik jullie morgen weten. ------------------------------------------------------- Wat een nare toestand allemaal,hopelijk gaat het nu beter.Jolanda,sterkte voor jou en de rest van de familie Tony,jij ook heel veel sterkte en dat je gauw weer wat opknapt. |
|
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 07 Oktober 2010 om 12:24 |
|
Wat een nare toestand ,veel sterkte voor jou en de ganse familie Tony snel beter worden we missen je hier ,doe haar veel groeten en wens haar veel beterschap
|
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Posted: 07 Oktober 2010 om 12:47 |
|
wat vervelend allemaal.
het gaat niet zoals je zou verwachten. heel veel sterkte tony en jij ook jolanda. en naatje bedankt voor het doorgeven van het berichtje. |
|
|
|
![]() |
|
breinaald
Hobbyguru
Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
Posted: 07 Oktober 2010 om 13:50 |
|
lees net dit topic wat een toestand toch, hoop dat het snel wat beter met tony gaat |
|
![]() |
|
Tul!p
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3367 |
Posted: 07 Oktober 2010 om 14:33 |
|
Ik heb je nog geen uurtje geleden aan de foon gehad en was natuurlijk helemaal op de hoogte gebracht door jou Renate, dank je wel daarvoor.
Tony ik wens je heel veel sterkte en beterschap toe en Jolanda en verdere familie ook sterkte. |
|
![]() |
|
Teunie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 07 Oktober 2010 om 16:34 |
|
Ik hoop dat de pijn en alle andere narigheid snel weg gaan bij je Tony. Ik wens je heel veel sterkte hiermee. Bedankt voor het doorgeven van dit berichtje Renate. En Jolanda en de rest van de familie ook jullie heel veel sterkte met alles.
|
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
Corry R
Hobbyguru
Posted: 07 Oktober 2010 om 18:35 |
|
Ik lees dit nu pas,wat een nare toestand.Waarom gaat het toch altijd mis na haar operaties.Nu dit weer.Ik hoop echt dat het snel wat beter gaat. Kaartje is al onderweg. Veel sterkte voor tony en haar kinderen. |
|
![]() |
|
Corrie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Posted: 08 Oktober 2010 om 09:48 |
|
Lieve Tony wat een ellende, wens je heel heel veel beterschap en dat je maar weer snel hier kan zitten wil graag het adres voor een kaartje |
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
tikoes
Hobbyguru
Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Posted: 08 Oktober 2010 om 09:52 |
|
Ik lees het ook nu pas. Wat een narigheid. Heel veel sterkte en kracht. Ook ik wil graag het adres.
|
|
![]() |
|
naatje
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
Posted: 08 Oktober 2010 om 13:34 |
|
Net weer een berichtje gehad van Jolanda.
Is me allemaal wat hoor,arme Tony en familie,sterkte allemaal.
-------------------------------------------------------- Hoi Allemaal, Gisteren was weer een zware dag voor mijn moeder. Zij blijft veel pijn houden in haar rug en buik. Er is meerder malen een chirurg bij haar geweest in de loop van de dag. Ook hebben ze photo's gemaakt van haar rug om te kijken of daar alles nog goed mee was. Daar hebben we nog geen uitslag van. Tijdens het bezoekuur gisteren is er een physiciater bij haar geweest om in te schatten hoe verwaard dat zij is. Ook heeft hij aan mij en John een aantal vragen gesteld. Hij heeft medicijnen voorgeschreven die ze alleen krijgt indien nodig. Ze is niet altijd verwaard, heeft alleen wat momenten. Gedurende de middag en in de avond is ze blijven tobben met haar buik en darmen. Ze roept het soms uit van de pijn. Een aantal waardes in haar bloed zijn niet optimaal maar dat wordt via haar infuse geregeld. We merken wel dat ze rustiger is als wij bij haar zijn. Om 21.00 heeft ze meer pijn medicatie bij gekregen en de verpleging is heel de avond met haar bezig geweest. Mijn moeder is compleet uitgeput, helemaal op. Vanochtend toen ik om 6.00 uur belde, bleek dat ze heel de nacht door heeft kunnen slapen. Zelfs de verpleging waren opgelucht, voor haar. Well is de chirurg langs geweest in de loop van de nacht, maar alleen ter controle. Ze wordt heel goed in de gaten gehouden. Hopelijk gaat het vandaag een stukje beter met haar, maar dat zie ik vanmiddag wel. Ik laat jullie morgen weer weten hoe het met haar gaat, hopelijk wat positiever nieuws. Heel veel groetjes Jolanda van Horen |
|
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
|
![]() |
|
Eeyore82
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
Posted: 08 Oktober 2010 om 13:35 |
|
Heel veel sterkte voor Tony en familie
|
|
![]() |
|
breijoke
Hobbywonder
Lid sinds: 15 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
Posted: 08 Oktober 2010 om 14:49 |
|
Bedankt dat je ons op de hoogte houdt, heel veel sterkte.
|
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Posted: 08 Oktober 2010 om 15:56 |
|
Heel veel sterkte voor Tony en haar familie. Kaartje is op de bus. Groetjes Frea |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 08 Oktober 2010 om 16:22 |
|
Mijn kaartje is ook weg
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Posted: 08 Oktober 2010 om 16:32 |
|
oh wat een ellende allemaal, Tony hoop toch dat het gauw wat beter met je gaat, zal in ieder geval een kaarsje voor je branden En ik zou ook graag het adres van Tony willen hebben. |
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Tul!p
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3367 |
Posted: 08 Oktober 2010 om 18:02 |
|
Jeetje wat een toestand, ik hoop dat het snel verandert. Renate bedankt he meis.
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <1234 7> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |