Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenreliefpatroon sjaal???

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: reliefpatroon sjaal???
    Posted: 06 Januari 2010 om 22:31
Iemand had gezocht naar zo'n patroon. Dat bracht een herinnering in me boven van een wafeldoekpatroontrui voor mijn zoon van (toen) 5. Uit een Hemaboek. Dus ik ben als een razende gaan bieden op alle Hemaboeken op Marktplaats en ik heb HET boek gevonden uit 1981. Dus nu heb ik een wafeldoekpatroon voor de liefhebbers. Het heeft duidelijk een goede en verkeerde kant.

En ik heb een stapel Hemaboeken met mooie patronen. En fotomodellen en artiesten uit de jaren 80.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2010 om 11:18

he, Magteld dat was ik, naar aanleiding van een foto van een sjaal uit Rome ('sjaal - dringend') hier op het forum. Ik vond het enorme relief wat op de foto te zien was mooi en raakte erg in de ban om uit te vinden wat voor een patroon het was. Ik vroeg me af hoe je zoveel relief in een patroon kunt krijgen, had ik nog niet ergens gezien.

Wat fijn dat je jou patroon hebt gevonden en nog veel meer boeken uit de oude tijd. Ik heb een aantal opzetjes voor de sjaal gemaakt, maar de juiste nog niet gevonden. Ik heb mijn speurtocht inmiddels gestaakt. Er ging teveel tijd in zitten en het leverde teveel frustratie op. Tevens heb ik vanwege de kerst ook andere klussen ertussen door gedaan o.a. engeltjes haken.

groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns