knuffels |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Mia316 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Februari 2010 om 15:54 |
Halo allemaal ik zoek brei en haakpatroenen van allerlei leuke dingen en knuffels woon in egypte en wil hier de knuffels voor de kinderen gaan maken van internet heb ik al het een en ander afgehaald maar iedereen heeft zoveel leuke patronen soms thuis die zouden dan heel erg welkom zijn. alvast bedankt mia |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je hebt een pm......
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
De Bezige Bij ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
Van mij ook een pm.
|
|
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik heb je wat gestuurd in een pm.
|
|
![]() |
|
lucske ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
hoi meiden, Wist ik niet. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik kopieer de tekst en plak 'm in het pm-tje.
|
|
![]() |
|
kikilove ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14 |
Mij is het ook gelukt een pm te sturen :) Succes ermee.
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Halo Hobbydoosjes, kunnen jullie een volledig patroon via PM sturen? |
|
![]() |
|
lucske ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
Ik denk dat ze de tekst kopieeren en in de pm plakken en zo versturen, maar als je veel wil doorsturen vind ik dat nogal ambetant in zo'n klein vensterke.
|
|
![]() |
|
Oktoberfee ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 193 |
naar mij mag je het ook sturen :-)
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
hoe doe je dat via een pm? Bedoel een heel patroon? Kan je ergens een bestand meezenden offe
![]() ![]() |
|
![]() |
|
nee, je kunt geen bestand meezenden, het is kopieren en plakken in je pm
|
|
![]() |
|
WITJE ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 12 December 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 161 |
zou je mij ook de patroontjes willen opsturen
|
|
witje
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Misschien moet je even aangeven wat je precies zoekt Witje
|
|
![]() |
|
WITJE ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 12 December 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 161 |
knuffels waar mijn zoon dan kan met spellen en cadaeu te doen en huis me te versieren vb pasen kerst zomer
|
|
witje
|
|
![]() |
|
Sofie8392 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 23 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 17 |
Hallo,
Zou ik ook de naaipatroontjes mogen hebben? Ik ben een beginennde naaister en wil heel graag beter leren naaien. Ik ga daarom binennkort ook een naaicursus volgen. Nu ben ik wel al op zoek naar een leuk naaipatroon zodat ik al wat kan oefenen met het naaien. Groetjes, Sofie ![]() |
|
Een nieuwe hobby: naaien, maar breien en/of haken wil ik ook wel leren!
|
|
![]() |
|
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
mag ik ook mee delen
|
|
![]() |
|
R.M. ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Mei 2011 Status: Offline Points: 176 |
Is er ook iemand die voor mij wat patroontjes heeft? Alvast bedankt Liefs.. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
R.M. Misschien heb je een Euroland met Hobby Voordeel in de buurt of een Witte boekwinkel met hobby afdeling? Daar kun je allerlei haakboekjes met gehaakte dieren kopen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |