Haakpatronen |
Reageer |
Autheur | |
rijling
Newbie Lid sinds: 15 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Onderwerp: Haakpatronen Posted: 15 April 2007 om 18:37 |
Hallo Ik ben op zoek naar haakpatronen van verschillende dingen sinds kort breien en haken wij van Stitch 'n Bitch Leiden voor een goed doel namelijk voor een kindertehuis in Roemenie. We hebben van verschillende mensen al heel veel resten wol mogen ontvangen nou lijkt het me leuk om ook wat dingen te haken (gaat zoveel sneller dan breien) dus dan denk ik aan babyslofjes en mutsjes maar ook poppetjes en ander speelgoed voor de kindertjes daar. Wie kan mij helpen met patronen? Alvast hartelijk bedankt Lia Rijling
|
|
Haaknaald
Hobbyguru Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
Posted: 15 April 2007 om 19:22 |
Hallo Lia,
Neem eens een kijkje op www.garnstudio.com Klik op nederland en in het volgende venster klik dan op haakpatronen en daat staat heel veel op.
Veel succes ermee
Groetjes Els. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |