Helemaal verslaafd (Sleutelhangers) |
Reageer | Pagina 123 8> |
Autheur | |
Veerletje
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 April 2010 om 15:34 |
Na even een korte periode iets anders te maken... ben ik weer helemaal verslaafd aan sleutelhangers maken. Het liefst werk ik met de Catania Fine. Een greep uit het assortiment:
Ondertussen ook alweer 4 ervan verkocht en 3 weggegeven . En eentje aan mijn eigen haaktas gehangen Momenteel ben ik bezig met het afwerken van iets 'op bestelling' en daarna vlieg ik er weer in! Ik vind het gewoon zo leuk om te doen, en op een avond heb je zo een sleutelhanger af en kan je weer showen! Groetjes! Veerle |
|
happyknitter26
Hobbywonder Lid sinds: 17 November 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 554 |
Post Options
Thanks(0)
|
keileuk
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>Fabie
|
|
willie
Hobbywonder Lid sinds: 19 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 491 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig leuk met allemaal superleuke kleurtjes!!! Staat het patroonhier op de hobbydoos??? Groetjes, Wilma |
|
wil
|
|
Katie
Duizendpoot Lid sinds: 26 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
Knap gedaan !
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat gaaf gemaakt, groetjes irene
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
Veerletje
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt allemaal
Ik stuur je het patroontje door, Wilma! |
|
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zijn ook wel heeeeeel leuk en vrolijk, geen wonder dat de vraag groot is. Brutale vraag (!!!!!): waar verkoop jij ze en wat mag/kun je hiervoor vragen?? Groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
stoofpot
Duizendpoot Lid sinds: 29 Oktober 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 159 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze zijn echt mooi!!! Kan ik het patroontje ook ontvangen aub... Ik had het reeds van iemand gehad maar ik vind het niet meer terug en ze zijn echt zo schattig dat mijn vingers beginnen te jeuken :-) |
|
Nana's grootste hobby is breien en haar chihuahua!!!
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
ooohhhhhhhhhhhhh zooooooooo SCHATTIG is dit van een NED.patroon ???????????? |
|
groetjes geesje
|
|
Veerletje
Post Options
Thanks(0)
|
Brutale vragen bestaan niet Joke!
Ik verkoop ze meestal 'per toeval'. Vorige week vrijdag was ons poetsvrouw bezig en zag ze de sleutelhangers liggen en vroeg ze of ze er twee mocht kopen (voor haar mama en zus). En vorige week zaterdag op het familiefeest was ik aan het kletsen met mijn tante (die ook verslaafd is ondertussen) en we waren onze creaties aan het tonen, toen er plots enkele verre familieleden bij kwamen staan en die hebben er ook elk eentje gekocht. Ik vraag er meestal 5 euro/stuk voor. Als ik andere knuffeldieren verkoop, vraag ik meestal het dubbele van het garen. Met de redenering dat als ik eentje verkoop, ik er nog eentje voor mezelf kan maken ook . |
|
Veerletje
Post Options
Thanks(0)
|
Het is een Japans patroon, schemahaken. Maar niet zo moeilijk ;-) Ik zal het je doorsturen met wat uitleg bij! |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Superleuk zijn ze.
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
willywortel
Duizendpoot Lid sinds: 25 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 380 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi Veerle
|
|
To smile , is the way to help change the world.
willywortel |
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
Halo Veerletje zou ik me mogen aansluiten voor het patroon, met wat uitleg , ik kan hem ook niet meer vinden, als ik hem dan al had alvast bedankt, en nog een prettige zondag groetjes rita |
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw wat zijn ze gaaf. Jammer dat ik dat schema haken niet snap.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veerle wat gaaf! IK vind vooral de roze/paarse super. Beetje punk koppie.
Mag ik ook zo brutaal zijn om mee te mogen delen met jouw aanwijzingen erbij? |
|
sassa
Hobbyguru Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat zijn ze leuk, en zo veel, wel leuk dat je omgeving er zo enthousiast op reageert,
|
|
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
|
|
Crea-Mo
Hobbyguru Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooooooohhhhh, wat leuk!
Zou ik het patroontje ook mogen? Het lijkt op de Pokémon Piplup, of is het hem ook? Mijn jongste zoon is helemaal weg van Pokémon en zo'n sleutelhanger is dan extra leuk! |
|
belja
Hobbywonder Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
ze zijn echt super leuk mag ik ook zo brutaal zijn en om het patroontje met uitleg te vragen. groetjes belinda |
|
ikzelf
Hobbyguru Lid sinds: 13 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2181 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zijn super mooi
|
|
|
|
Reageer | Pagina 123 8> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |