|
Reageer
|
| Autheur | |
Jolanda_25
Duizendpoot
Lid sinds: 08 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 153 |
Onderwerp: Mijn aanstaande vakantiePosted: 22 Juli 2010 om 15:23 |
|
Het duurt nog wel eventjes, maar de reis is geboekt, visum is geregeld, prikken net gehaald. Wij gaan naar INDIA! Joehoeee..wat heb ik daar zin in. Ohja ik heb sinds kort ook een blog aangemaakt voor mijn haakcreaties :-) |
|
|
Groetjes Jolanda
|
|
![]() |
|
amandel
Hobbyguru
Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Posted: 22 Juli 2010 om 15:44 |
|
Jolanda, alvast heel veel plezier op je vakantie, lekker ver vliegen Leuk je blog, die komt vast en zeker wel vol te staan, groetjes irene |
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Posted: 22 Juli 2010 om 19:01 |
|
Jolanda, oh wat leuk zo'n verre reis te maken!
Wat een leuk blog heb je en leuke kikker sleutel hangers heb je gemaakt! Ben nu met dezelfde bezig. |
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Posted: 22 Juli 2010 om 19:02 |
|
leuk zo'n blog wil ik eigenlijk ook nog maar ja.............nog geen tijd |
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Posted: 22 Juli 2010 om 22:14 |
|
Hele fijne vakantie. Geniet ervan als het zover is. En voor nu.... de voorpret is ook een deel van het plezier
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
odette
Hobbyguru
Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Posted: 23 Juli 2010 om 06:48 |
|
Dat is zeker een eind weg. Mijn man is eens voor zijn werk naar India geweest. Mooi land maar ook veel armoede. Maar hij vond het een geweldige ervaring. De mensen vond hij er erg vriendelijk en gastvrij. Pas wel op met wat je daar eet, wij kunnen niet zo goed tegen hoe ze daar met voedsel omgaan. |
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Posted: 23 Juli 2010 om 08:51 |
|
Jolanda, wat een mooi blog, en leuke kikkers gefeliciteerd Geniet van jullie reis
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Posted: 23 Juli 2010 om 11:12 |
|
Leuke kikkers en mooie blog.
Heel fijne vakantie gewenst. |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 25 Juli 2010 om 11:04 |
|
Maak er maar een fijne vakantie van
|
|
![]() |
|
pien66
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
Posted: 25 Juli 2010 om 11:08 |
|
Je houdt van India of je vind het vreselijk. Een tussenweg is er niet. Ik vind het een geweldig land, de drukte de chaos, heerlijk. waar ga je naar toe het is namelijk vrij groot. zuiden heeft een heel andere sfeer dan noorden, iets meer relexed. Ik weet zeker dat je gaat genieten en heerlijk gaat eten |
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |