Haakpatroon van een simpel hartje gezocht |
Reageer |
Autheur | |
Mar19
Newbie Lid sinds: 20 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
Onderwerp: Haakpatroon van een simpel hartje gezocht Posted: 19 Juni 2007 om 22:09 |
Ik ben al een tijdje op zoek naar een simpel haakpatroon voor een hartje (bijvoorbeeld in vasten), liefst in het Nederlands. Wie kan mij hieraan helpen?!
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Posted: 20 Juni 2007 om 12:02 |
..hoi zoiets zoek ik ook, want dat wat ik had is mij niet gelukt geesje
|
|
groetjes geesje
|
|
L33ntje
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2043 |
Posted: 20 Juni 2007 om 12:55 |
In een Burda Special mert haakpatronen heb ik drie hartjespatronen gevonden ; eentje met noppen en een open randje, en twee kantachtige.
Voor een heel simpel klein hartje : (gesloten) - 9 lossen haken - 1 V in de 2e losse vanaf de naald, in de volgende steken : 1 st, 2 dst, 2 st. 1/2 st. 1 v in de laatste steek. - 2 L , 1 V in de zelfde steek als de vorige V maar nu aan de andere 'kant' van de opzetlossen - Dan weer (tegenover de vorige toer dus) : 1/2 st, 2 st, 1 dst. - Haak nu vier lossen en 1 V in de 2e losse, 1st. in de volgende en 1 dst in de laastse. Die komt dan naast het vorige dubbele stokje. Sluit de toer met een halve vaste tussen de 'hartjesdelen' in. Haak nu het hele hartje om met vasten, 1 in elke steek en 2x2 op de 'toppen' van het hartje (de rondingen). Het klinkt een beetje ingewikkeld misschien en ik heb er ook wel ene tekening van, maar voor het weekend geen tijd om in te scannen. |
|
Mar19
Newbie Lid sinds: 20 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
Posted: 21 Juni 2007 om 18:28 |
Dank je! Die ga ik zeker proberen. Ik ga eerst een weekendje weg, maar als ik hem af heb laat ik het je nog even weten. Groetjes, |
|
Haaknaald
Hobbyguru Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
Posted: 24 Juni 2007 om 11:39 |
Hier ook nog een patroon van een hartje.... www.creadoo.com Schwedische gehäkelte Herzchen
1.Reihe:
Dieser Artikel stammt von www.creadoo.com und ist urheberrechtlich Geschützt. Jede Art der Vervielfältigung, Wiederspiegelung in Medien, auf anderen Webseiten, die Darstellung oder Verbreitung in elektronischen Datenbanken ist ohne vorherige schriftliche Genehmigung der creadoo Ltd. untersa |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |