vrachtwagen |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Juni 2007 om 13:20 |
ik zoek een brei of haakpatroontje van een vrachtwagen, mag in het engels zijn. mijn man is chauffeur en wil graag in de cabine een zelf(door mij)gemaakte vrachtwagen. wie kan mij helpen? |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorry, ik dacht dat ik er eentje had, maar wat ik heb is het (nederlandse) patroon voor een Engelse dubbeldekker, een volkswagenbusje, een kever en een cabrio, gecombineerd haken / breien. Ze zijn wel schattig trouwens ; ik wil ze nog steeds maken voor het zoontje van mijn zus, die is zo verknocht aan auto's dat ie ze zelfs mee naar bed neemt. Dus een knuffelauto leek me wel wat voor hem. Mag ik wel opschieten trouwens, hij is 4 november al jarig.
Als je daar belangstelling voor hebt zal ik ze in de loop van het weekend even laten inscannen door mijn lieve Helpdesk. ![]() |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
graag zou ik ze willen hebben voor de jongens , is wel heel erg leuk.
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Marike ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 445 |
Hoi Eugenie, je hebt mail.... Enne L33ntje, ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik de auto patronen van je? Alvast bedankt!! |
|
![]() |
|
happyknitter26 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 17 November 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 554 |
Hoi Marleen Zou ik die kever van je mogen ???? alvast dank fabie |
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
Fabie,
Nee, alleen de kever, dát mag niet. (Het is namelijk één patroon voor alle vier de auto's) ![]() Wordt trouwens wel op zijn vroegst zaterdag... |
|
![]() |
|
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Hoi Leentje zou ik ook het patroontje van je mogen?
![]() |
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
Marike Je bent geweldig voorals de bedtime express. hartstike bedankt!!!!!! |
|
|
![]() |
|
Marike ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 445 |
Graag gedaan hoor!!
|
|
![]() |
|
happyknitter26 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 17 November 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 554 |
Leentje Nu moet jij me toch eens uitleggen hoe je uit een kever een dubbeldekker krijgt ??? |
|
![]() |
|
![]() |
|
Flink hameren en een goeie blikopener, denk ik !
Nee, het patroon bestaat uit één foto met alle vier de voertuigen, en dan apart voor elk een werkbeschrijving op totaal twee of drie pagina's meen ik. Komt uit een hele ouwe Ariadne. Als iemand die weg doet, krijg ik ze meestal. Vroeger bewaarde ik de hele berg, maar m'n huis wordt ietsje te klein, dus tegenwoordig bewaar ik alleen wat ik écht wil hebben, (das't voordeel van een scanner he), en dan gaan ze naar de kringloopwinkel voor een andere liefhebber. |
|
![]() |
|
Christien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2006 Status: Offline Points: 446 |
Leentje. zou ik ook de patronen van de auto's mogen hebben. Alvast bedankt Christien |
|
![]() |
|
Eugenie, Marike, Fabie, Teunie en Christien, als het goed is, is-ie binnen !
Veel succes ermee. |
|
![]() |
|
Hoi L33ntje, wat zijn die leuk!!! Vooral die engelse dubbeldekker, geweldig!!!! Hertstikke bedankt!!
|
|
![]() |
|
hoi l33ntje dank je wel voor het patroon erg mooi. |
|
|
![]() |
|
Hi Marleen De lading is binnen...schitterend ! fabie |
|
![]() |
|
![]() |
|
grootkoerkamp ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 22 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 457 |
hoi leentje mag ik ook de vrachtwagens. ineke
|
|
![]() |
|
Christien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2006 Status: Offline Points: 446 |
Bedankt Marleen, ik heb ze ook binnen Christien |
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Hoi Leentje, Zouden de autopratroontjes ook deze kant op kunnen rijden |
|
![]() |
|
Ze zijn onderweg !
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |