|
Reageer
|
| Autheur | |
chrisje
Hobbyguru
Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Onderwerp: airwick FWWWIEEEETPosted: 17 September 2010 om 16:05 |
|
Meestal laat ik me niet vangen door reclame-toestanden, maar ben er toch ingetuind deze keer... Heb zo 'n toestel (op batterijen) in huis gehaald voor "frisse lucht"... Na veel gepuzzel bleek dat het ding niet volledig is, er ontbreekt een "dopje", en het werkt dus niet... Dan maar weer terug naar de supermarkt... Doen ze niet moeilijk over, ik krijg meteen een nieuwe... Blijkt het ding de hele tijd (je kan het aantal minuten instellen) telkens een gek geluid te maken: "FWIIIIET!" en dan krijg je zo'n dosis lekker geurtjes door je huis... Ik zocht een halve dag voor ik wist waar dat geluid van daan komt, poes schrikt zich rot en de teckels gaan er naar blaffen... Ik nies al de hele dag, ben zo te zien een beetje gevoelig voor al die bloemenpracht uit een busje, whoehaaa! Reclame, hé... |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 17 September 2010 om 16:07 |
|
Dat is wel spijtig dat je er veel geld voor betaalt en uit eindelijk niet tegen de geur kan
|
|
![]() |
|
Naemi
Hobbyguru
Posted: 17 September 2010 om 16:18 |
|
Weet je wat vaak ook heerlijk ruikt? Wierook uit een new age winkel. Ik heb standaard wat rozen met viooltjes wierook stokjes van De Moeders in de wc hangen. Ruikt heerlijk zonder je de adem te benemen zoals veel chemische luchtverpesters (zoals we ze hier thuis noemen
|
|
![]() |
|
nldutchy
Hobbyguru
Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Posted: 17 September 2010 om 16:28 |
|
nou Chrisje, het was de prijs dubbel en dwars waard want ik heb er zó om gelachen ;-)))) en ''de moeders geuren'' gebruik ik ook veel Naemie...alleen houdt m'n echtgenoot er niet zo van maar 't zijn maar korte stokje dus zó opgebrand, heerlijke geuren zijn het....bedankt voor je gezellige verhaaltje Chrisje ! |
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Crea-Mo
Hobbyguru
Posted: 17 September 2010 om 16:31 |
|
We tuinen er toch steeds weer in...... Maar dan hebben we wel weer wat om te lachen
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Posted: 17 September 2010 om 19:22 |
|
Affijn je hoorde Fwiiiiet, maar het was in ieder geval een geurige. Dat is niet altijd het geval als je Poewiiiiet hoort.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Posted: 17 September 2010 om 19:57 |
|
Dit is wel een erg leuk "luchtig"verhaal!
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Posted: 17 September 2010 om 20:28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
beppemartha
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Posted: 17 September 2010 om 20:31 |
|
we zijn ook van die kudde dieren he. lopen altijd overal achteraan. maar ja daar ondervinding .......... grappig verhaal en je staat er vast niet alleen in.
|
|
|
|
![]() |
|
cormout
Hobbywonder
Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Posted: 17 September 2010 om 22:21 |
|
ha,ha, mijn moeder heeft zoiets in de wc staan.
komt mijn dochtertje vandaag de wc uitrennen : "Oma ik hoor zoiets geks in de wc" |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Posted: 18 September 2010 om 00:49 |
|
proest
![]() ![]() Geweldig, wat een verhaal. en die reacties hahahaha ooooh jullie hebben mijn hele dag goed gemaakt ![]()
|
|
![]() |
|
Corry R
Hobbyguru
Posted: 18 September 2010 om 05:49 |
|
Volgens mijn zijn reclames bedoelt om ons te verleiden.We trappen er dus vrolijk in met z'n allen.Maar een geurkaarsje wil ook wel werken,dan hoor je in ieder geval geen geluidje. Moest wel lachen,zag het helemaal voor me. |
|
![]() |
|
chrisje
Hobbyguru
Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 18 September 2010 om 09:05 |
|
hihi, ja, ik moet er steeds weer om lachen, dat is ook al iets waard natuurlijk... magtelt, deze fwiiiiet is inderdaad een zeldzame, met bloemengeur, proest! |
|
![]() |
|
ab63
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3217 |
Posted: 18 September 2010 om 14:31 |
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
GROETJES ANGELA
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |