Ervaring met Etsy? |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23714 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Juni 2024 om 19:01 |
Gerapporteerd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
We zijn nu een paar weken verder, hebben jullie al succes?
Ondertussen heb ik natuurlijk nog steeds geen Etsy geopend, maar ben nog steeds druk met nadenken en uitproberen! |
|
![]() |
|
Leuk Annemarie! Ik ben ook zeer benieuwd naar jouw ervaringen!
|
|
![]() |
|
Annemaries ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 Januari 2010 Status: Offline Points: 311 |
Hartstikke leuk Corry! Ik ga jou ook toevoegen. Jouw shop ziet er ook erg mooi uit!
|
|
Annemariesbreiblog.blogspot.com
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
het ziet er al leuk uit,ik vind je banner erg leuk met die wolletjes. Je staat al bij m'n favorieten. Succes!! |
|
![]() |
|
Annemaries ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 Januari 2010 Status: Offline Points: 311 |
Ik heb vanmiddag eindelijk mijn Etsy-shop geopend. Met de hulp van de berichten hierboven was het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. Ontzettend bedankt voor de goeie tips! Wie het leuk vindt mag natuurlijk een kijkje komen nemen, maar er moeten nog een heleboel dingen bij natuurlijk. Dit is de link: http://www.etsy.com/shop/annemariesbreiblog
|
|
|
|
![]() |
|
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
Ik zal eens navragen voor jullie over dat prive account, als het goe dis wel De tags bij etsy zijn soms inderdaad iets lastig omdat je er niet zoveel kan Er is trouwens ook een NL soort etsy ik zal dat even in een appart onderwerp |
|
![]() |
|
Ja, ik denk dat er wel meer mensen zijn die het willen, daarom is deze thread handig.
Carola ook hartelijk dank voor je duidelijke informatie! Ik heb op dit moment nog helemaal geen Paypal, maar als ik er een neem moet ik er dus op letten dat het een privéaccount is? Wat meer linkjes naar shops van hobbydoosjes zou trouwens ook leuk zijn, als jullie die willen delen natuurlijk! |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Dank je wel Carola! Duidelijk verhaal,en nu maar zien of het loopt,en anders is er geen man overboord. Verzendkosten zijn niet zo moeilijk,een tarievenkaart van tnt,even omrekenen,en klaar is het. |
|
![]() |
|
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
ziet er heel mooi uit, corry! veel succes voor het goede doel!
![]() |
|
![]() |
|
Wat een goeie tips allemaal zeg! Volgens mij denken heel veel mensen over een Etsy-shop maar nemen veel mensen niet de stap omdat het zo onduidelijk is/lijkt. Mijn zus heeft ook een Etsy-winkel, ze verkoopt alleen zelden iets. Misschien heeft het iets met haar tags te maken. Hoe dan ook, bedankt voor alle tips allemaal, misschien ga ik het toch ook eens overwegen.
|
|
|
|
![]() |
|
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
Voor te kopen op etsy heb je inderdaad een paypal nodig en geen CC. Wil je verkopen heb je inderdaad in CC nodig die geldig is, je krijgt dan een De rekening die je van etsy krijgt is van de listing kosten en van de fee die Je betaald uit mijn hoofd gezegd 20 dollar cent voor 1 listing, als deze na 4 Als het product binnen de 4 maanden verkocht wordt betaal je van het Houd er rekeing mee dat als je een ander account dan een prive account hebt Als je een verkoop hebt gedaan krijg je van Etsy de order binnen en ook van Verzend kosten weet ik heel weinig van aangezien ik zelf alleen koop en Als je de exacte %ten wilt weten zou ik even op etsy kijken aangezien ik Hoop dat dit een beetje helpt? Als je meer wilt weten hoor ik het wel! Carola |
|
![]() |
|
Succes, Corry!
Ik word steeds enthousiaster en ben ook wel echt van plan om er een te openen nu. Nu alleen nog goed nadenken over wat ik ga verkopen en zo :) |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Leuk Corry, veel succes!
|
|
![]() |
|
Brei-meisje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
dat ziet er super leuk uit hoor!
![]() |
|
![]() |
|
NaJa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juli 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 437 |
Dat ziet er wel heel leuk uit, Corry. Hopelijk heeft je winkel veel succes!
|
|
Groetjes
Nathalie |
|
![]() |
|
Niets bijzonders hoor,alleen de spullen die ik hier nog heb liggen. http://www.etsy.com/shop/breioma van die naam breioma kom ik niet meer af,heb dat ooit als gebruikersnaam gebruikt bij etsy.En dat kan ik niet veranderen. |
|
![]() |
|
hbootsman ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 306 |
@Pluk:
Het komt in mijn paypal account en aangezien ik daarmee zelf weer dingen koop laat ik het daar ook meestal staan, maar je kan paypal opdracht geven het bedrag op je rekening te laten storten maar dan komen er volgens mij kosten over heen. Die fee betaal ik inderdaad met mijn credit card maar dat kun je (na dat je 1 malig je credit card hebt laten inschijven bij etsy) ook doen via je paypal account, je hebt je credit card echt alleen 1 keer nodig om je winkel op te zetten. |
|
![]() |
|
@ hbootsman: Dus als mensen iets van jou kopen, komt dat dan op jouw paypalaccount, of direct op je bankrekening? En als je een product erop zet, betaal je de 'fee' met je creditcard?
En hoe heet jouw winkeltje? @ Corry: inderdaad, een product plaatsen kost 20 dollarcent, daarvoor wil ik het ook weleens wagen. Ik ben benieuwd naar jouw winkeltje! |
|
![]() |
|
Ik betaal ook regelmatig via paypal,gaat altijd perfect. Maar hoe het zat met geld ,wat ik moet krijgen,snapte ik even niet. maar goed,winkeltje is geopend,moet nog wat plaatsen,en dan maar hopen,dat er iets verkocht wordt. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |