Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goede voornemens

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Goede voornemens
    Posted: 03 Januari 2011 om 18:16
Welke voornemens hebben  jullie voor 2011?

Ik wil super van het leven genieten. Van elke dag en van mijn  man en 2 dochters.

Verder wil ik proberen om een werkje af te maken en daarna pas aan een nieuwe beginnen... dat gaat vast niet lukken

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 18:37
Ik heb geen voornemens voor dit jaar (eigenlijk nooit omdat ik me er toch niet aan kan houden ) maar ik verwacht dat jij je zeker aan je 1e voornemen zult houden. Die tweede.....
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 18:48
Dit wordt MIJN jaar ik ga eens wat minder rekening houden met de ander en meer met mezelf. En de mensen die me niet goed genoeg vinden zoals ik ben waar ik niet mezelf kan zijn ga ik weren uit mijn leven. Klinkt allemaal nogal heftig als ik het zo lees maar na een heel vervelend jaar met heel veel vervelende dingen en mensen op mijn pad wil ik dit toch echt proberen. Of het gaat lukken weet ik niet maar ik ga er mijn best voor doen.
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 19:44
Ik had maar een voornemen en dat was om geen voornemens te maken.
Maar als ik vind dat iets anders moet het gewoon te doen / aan te beginnen
groetjes Marlan
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 21:35
Jojo,ik heb net hetzelfde voornemen als jij.
Gaat niet makkelijk worden (voor mij in alle geval toch niet) Veel succes en ik zal af en toe eens aan je denken als ik zelf het gevoel heb dat het me niet lukt
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns