Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Help?! Iemand?! Zeeman Supersoft 50 en 60

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
supersofty View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer supersofty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Help?! Iemand?! Zeeman Supersoft 50 en 60
    Posted: 11 Januari 2011 om 18:22
Hallo allemaal, ik heb me even speciaal aangemeld, want ik heb hier nogal een crisis . Bezig met een grannystripe deken en daarvoor wol bij Zeeman gekocht (Supersoft 50, 60, 16 en 01(wit) ) met het idee dat ik later alsnog wel meer kon halen. Nu is de wol een beetje op aan het raken, maar ik ben nog niet eens op de helft . Vorige week dus wol gaan halen in het Zeemanfiliaal in de Vlamingstraat in Den Haag, maar er lagen alleen oranje (16) en wit... vandaag weer terug gegaan, misschien was het intussen aangevuld, maar er lag zelfs helemaal geen Supersoft wol meer . Nu is mijn vraag natuurlijk heeft iemand toevallig nog de kleuren 50 en 60 liggen of zien liggen bij een Zeeman ? Ik woon in Den Haag, maar in het centrum hebben ze het dus niet meer. Van oranje en wit heb ik wel genoeg gelukkig. Alvast heel erg bedankt en sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar jullie zijn mijn (naast de klantenservice van Zeeman) enige hoop .
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2011 om 19:00
Welke kleur is 50 en 60?
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer supersofty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2011 om 19:30
Aquablauw en groen 
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2011 om 19:37
ik heb alleen 2 kleuren roze liggen.
Back to Top
haakmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmiep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2011 om 20:24

Hier bij de zeemannen in de buurt is er ook bijna geen supersoft meer te krijgen. Volgens een verkoopster hebben ze een inschattingsfout gemaakt met het inkopen van de wol. De wol is populairder dan ze verwacht hadden. Ik hoop dat het snel weer aangevuld wordt. Zit hier zelf met een sjaal die half af is.

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2011 om 10:31
Ik ga zo even mijn voorraad checken.
Groetjes Teunie
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2011 om 16:07
Ben in de kast gedoken en heb een bol  50 (groen) Lotnr. 1046 voor je gevonden. Als ik je er mee kan helpen stuur me dan maar even een PM.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2011 om 16:22
Ik heb 3 bollen groen en 5 bollen blauw gevonden.
Groetjes Teunie
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer supersofty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2011 om 16:38
Ik heb gisteren de bolletjes binnen gehad, maar ondanks dat ze van Supersoft waren en de goede kleurcodes hadden waren het toch andere kleuren. Blijkbaar heeft Zeeman ze in de tussentijd veranderd . Het enige wat anders was, was de kleur van de labels, die waren donkerblauw en ik heb de nieuwe met lichtblauwe labels.
Wel ontzettend aardig van Teunie dat ze de bolletjes zo snel op de post had gedaan! Echt top! En het zijn ook leuke kleurtjes, dus gisteren begonnen aan een kussen ermee .

Antwoord van Zeeman was dat ze ze nog wel verkopen, dus waarschijnlijk inderdaad uitverkocht.

Maar de zoektocht duurt dus voort! Dus als iemand toevallig nog langs een Zeeman gaat binnenkort, houd ik me aanbevolen!

Back to Top
Sonia View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 07:45

Ik zal hier eens kijken in Belgie of ze ze hier nog hebben. Misschien kan je ze dan opvragen via zeeman.

Sonia
Back to Top
Polar View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Polar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 09:51
Ik heb van de zomer de zelfde crisis gehad (ongeveer)
Stad en land af geweest voor bolletjes.
Nu liggen allerlei kleuren hier weer in stapels
Zal zo even kijken hoeveel bollen van elk??
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer supersofty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 13:35
Hey Polar, als ze ze hebben graag drie van elk! Ze hebben hier trouwens wel de lichtblauwe, maar dat is niet de goede, het is echt een soort aquablauw. Nog even voor de zekerheid : de kleurcodes zijn 50 en 60.

Ik ben net langs drie Zeemannen hier in de buurt geweest (ik heb mijn beweging voor vandaag weer binnen!), maar helaas hadden ze ze ook niet. Wel wit en roze, dus daar heb ik er toen maar weer een paar van meegenomen. Pfff.. wat een gedoe voor een paar bolletjes wol . Ik kan ook wel een ander motief bedenken voor de deken, maar zo lang de bolletjes misschien nog ergens opduiken vind ik het zonde om daar al aan te beginnen.
Back to Top
Sonia View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 13:51

Hey Supersofty,

Ik heb vandaag gekeken hier in Belgie (Zelzate, dat ligt naast Sas van Gent Zeeland) en daar hebben ze nog veel aquablauw en wit. Misschien dat je via zeeman bij jullie dat kan opvragen hier in Belgie, ik weet dat ook niet hé, want vragen staat vrij, weigeren staat erbij.

Grtjs Sonia

Sonia
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns