Wol-korting bij Wibra! |
Reageer | Pagina 123 4> |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 Februari 2011 om 16:30 |
Per maandag 14 februari: 25% korting op de wol bij Wibra. De exacte details weet ik verder niet, of het bijv. ook op de katoen is, ik hoorde het vanmiddag van een moeder op het plein. Ze was vanmiddag bij de Wibra en had alvast de folder voor volgende week meegenomen Ik kreeg gisterenavond de folder en daar staat achterop een rood vlak met daarin de tekst: 25% korting op alle breigaren. Verder helaas geen details! |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben benieuwd, de nieuwe folder is ook nog niet online, gelukkig maar dan hoeven en kunnen we ons zelf ook nog niet lekker maken blijft het nog even een verrassing, groetjes irene.
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
elizabethh
Hobbywonder Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dankjewel voor de tip Jips..., maandag sta ik bij de Wibra..! Groetjes, Elizabeth |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik twijfel iedere keer of ik die leuke gemeleerde Bianca mee zal nemen, nou die gaat dus maandag mooi mee naar huis met korting!
|
|
|
Marlan
Duizendpoot Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Post Options
Thanks(0)
|
O Ik heb vanmiddag die leuke gemêleerde Bianca mee genomen
We zijn met 2 volle tassen er weggegaan Krijg mijn dochter vast niet zo gek om maandag weer te gaan Maar in de folder die ik heb mee gekregen staat de wol niet vermeld |
|
groetjes Marlan
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben vanochtend ook bij de Wibra geweest,was al 2 maanden niet geweest,dus heb een hele tas vol gekocht.Maar ik ben volgende week niet in Nederland,dus hoef geen spijt te hebben.
|
|
|
|
mafke
Hobbywonder Lid sinds: 03 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 694 |
Post Options
Thanks(0)
|
oeps, dat wordt moeilijk! Wilde namelijk morgen kijken of de laatste
kleurtjes die ik nodig heb voor mijn granny stripe binnen zijn. Ben bang als ik dan wacht tot maandag dat ze weg zijn. Tja, nu twijfel ik want 25% is wel weer erg veel.... |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
A.s. zaterdag staat de folder online. Ik heb het zelf ook niet gezien, een moeder op het schoolplein attendeerde me erop. Ik weet dus ook geen details, of de wol en de katoen korting hebben. Marlan: Ik weet niet of jij de folder van deze week hebt gekregen of al de nieuwe voor volgende week. Dit was de folder die maandag 14 februari in gaat. We moeten het nog even afwachten! |
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aah, toch wel balen dat ik gisteren net weer 3 leuke bollen wol heb meegenomen. Weet dus wel wat ik maandag ga doen... Ik breng de bollen (die ik nog niet heb gebruikt) morgen even terug. Ga ik maandag gelijk groot inslaan. Dan heb ik ook weer alles uit hetzelfde verfbad.
Wel toevallig, ik zei gisteren nog tegen m'n moeder: zul je zien dat het volgende week met korting is... Nu snap ik wel waarom er gisteren dozen vol met wol stonden die nog moesten worden uitgepakt...:D |
|
Nellie
Hobbywonder Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor de tip, ik heb neit echt wat nodig, maar even kijken kan nooit kwaad, en zo duur is dat breigaren bij de WIBRA nou ook weer niet.
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kreeg gisterenavond de folder en daar staat achterop een rood vlak met daarin de tekst: 25% korting op alle breigaren. Verder helaas geen details! |
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
O, zag dit topic te laat, hihi, heb net vanmorgen vijf bollen gekocht voor de XL-plaid die ik aan het haken ben. Nou ja, Saskia is normaal ook maar 1 euro per bol, dus dat is nog wel te doen.
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben zaterdag even naar de Wibra geweest om nog wat nieuwe bollen om te ruilen. Wil liever een hele voorraad van het zelfde verfbad hebben.
Gelijk even aan het winkelmeisje gevraagd: ALLES is met 25% korting. Dus Saskia, Nova, Ella, Bianca en Elvira (en nu vergeet ik er vast nog wel wat)... |
|
Marlan
Duizendpoot Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als we nu eens afspreken dat als er meer mensen in de wibra staan we het woord Hobbydoos laten vallen Kijken wie er reageert en dus bij de zelfde winkel aan het shoppen is
|
|
groetjes Marlan
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zijn meestal wel coulant bij de Wibra. Als je een week vóór de aanbieding wol hebt gekocht, mag je die eerst inleveren, geld terug en dan weer kopen voor de actie prijs.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
by Ieke
Post Options
Thanks(0)
|
Spannend. Over 2 minuutjes gaat de Wibra open. Kan d'r zelf niet achteraan, want heb college, maar m'n moeder gaat er zo voor mij heen. Met een hele boodschappenlijst
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ik sta in de startblokken, ff kinderen naar school brengen en dan gelijk door!
|
|
|
Nellie
Hobbywonder Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag geen tijd, maar ga morgen wel even kijken, ze zullen er vast wel rekening mee houden als er een aanbieidng is en extra inslaan..
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Hier stond de wol-kast helemaal vol en zelfs grote plastic balen met wol er nog voor Ik heb gekocht: 8 bollen PAARS voor de Hobbydoos Knit A Long omslagdoek en 6 bollen van de nieuwe LILA voor de Hobbydoos Crochet A Long, gehaakte omslagdoek nummer 3. |
|
|
Reageer | Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |