Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het Grote Poppen Topic!

 Reageer Reageer Pagina  123 39>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Het Grote Poppen Topic!
    Posted: 13 Maart 2011 om 10:51

Heeeeeeeeeeel veel dames zijn hier poppenfan, kleden poppen aan en spelen er ondertussen stiekum mee

Dus ik dacht...........wat is leuker dan een groot poppen topic!

Het maakt niet uit, Baby Borns, Barbies, grote poppen, kleine poppen, oude poppen, nieuwe poppen. Hier kun je lekker je poppen showen, je creaties voor je poppen en erover kletsen.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 10:56

Dankzij Magtelt ben ik sinds begin januari in het bezit van 2 Baby Borns die ik Belle & Anna heb genoemd.

En sinds gisteren is de Baby Born familie uitgebreid met Jessy. Magtelt heeft haar voor mij op een rommelmarkt gekocht.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 11:00

Dit is een klein deel van Magtelt haar poppenverzameling. Ze heeft ze ook bijna allemaal aangekleed. De fruit- en bloemenmutsjes heeft ze helemaal zelf ontworpen. In het geel met zwart zien jullie mijn Jessy zitten.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
seat67 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 05 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 440
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer seat67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 11:19

Leuk...Ik ben ook op zoek naar een baby born op rommelmarkt..
Wat is de prijs die je zon beetje moet betalen voor een mredelijk mooie baby born?

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 11:22
ik zoek een bruine baby born voor een vriendin
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 11:24

Dit is zeker leuk, mijn echte pop is Madison. Maar sinds de geboorte van onze kleinzoon James is zij een beetje op de achtergrond verdwenen. Ik heb nog Barbie,s en een kleinere pop die nodig in de kleren moet.

Groetjes irene.

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 11:25

Dit is een pop van ruim 40 jaar oud en was van mijn zusje ik heb haar naar de poppendokter gebracht en opnieuw aangekleed.

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 11:30

O wat een mooie allemaal dames!

Irene: Heb je die outfit zelf gemaakt? Echt WOW.

Corrie: Wat leuk dat je de pop weer in goede staat hebt laten brengen, echt een super bezit!

Seat67: het wisselt, Magtelt heeft voor mijn bruine baby born 13 euro betaald en dat is goedkoop voor een bruine. De blanke zijn zo'n beetje tussen de 10 en 15,-- en de bruine wel tussen de 15,-- en 20,--.

Ik zou zeggen hou Marktplaats in de gaten en struin op rommelmarkten. Je kunt ook Magtelt inlichten, zij heeft er een neus voor!
Bij haar in Apeldoorn is er in de zomermaanden iedere week kleedjesmarkt en daar is zij dan ook te vinden.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 12:31

Ja, Jips dit pakje heb ik gemaakt, ik had hem ook in het wit. Maar deze is verkocht. Ik heb alleen nog een foto. Was alleen een jasje, muts en sokjes.

groetjes irene

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 12:41
Als ik ergens tegen een Baby Born oploop die minder dan een tientje kost, is het hebbes. Dan zet ik hem wel hier op het forum vor de liefhebbers. Die van mij met roze oogjes lag voor € 1,50 in de kringloopwinkel in Twello. Terwijl die nog in de winkel lagen voor ietsjes meer.

Het lila mutsje is voor een peuter. Het is al verkocht.
Ik ben nog bezig met de patronen, ik heb ze uitgeschreven, maar nu wil ik ze eerst weer zelf maken om te controleren of het klopt, ik wist niet dat er zoveel tijd in ontwerpen (en accuraat noteren) gaat zitten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 12:47
wat een leuk topic!
ik ga lekker meekijken, misschien begin ik ook nog eens met
poppenkleertjes
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 13:08
Oooooh, dan heb ik voor mijn BB's niet teveel betaald...vorige week kreeg ik opeens de kriebels, dankzij Jips om ook een BB te kopen, via Marktplaats hier in de buurt gesnuffeld en 1 bruintje gekocht bij wat later een handelaarster bleek maar voor 12 euro zonder kleren(op mijn verzoek) was ik dik tevreden en 2 blanke meisjes met blauwe ogen, (2 km hier vandaan) samen voor 15 euro en kreeg er nog kleertjes bij ook en een wipstoeltje...koopjes toch...de foto komt nog!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 13:13
Ik vind dit ook een leuk topic.
Wat een mooie pakjes hebben jullie gemaakt!
Ben benieuwd wat er allemaal nog komen gaat.

Ik heb daar eerlijk gezegd niet zoveel geduld voor en ook de tijd ontbreekt een beetje.
Ga binnenkort toch eerst aan de gebreide omslagdoek beginnen.
Groet, Tineke01   
Back to Top
breimaan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breimaan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 13:41
Van 2011-03-13
Van 2011-03-13
Van 2011-03-13

Wat een leuke item ! Ik ben gek op poppen en heb er een aantal verzameld

Dit zijn er een paar van:

Ze wachten allemaal nog op nieuwe kleertjes, maar ja "moeder" kan niet alles tegelijk

http://breimaan.blogspot.com/

groetjes, breimaan
Back to Top
falotus View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 30 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer falotus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 13:46

Ik zal eens kijk of ik mijn poppen ook op de foto kan zetten .

Maar de mijne zijn nog naakt

Had wel voor mijn kleindochter haar pop pakjes gemaakt .

Groetjes Dina
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 13:54

Ooooooooo wat leuk allemaal om te zien zeg!

Mijn ouders kwamen hier koffie drinken en mijn moeder zag mij met babyborns op de bank en mijn haakwerk en schudde haar hoofd. Mijn dochter van 37 met haar poppekinderen   
Ze vindt het harstikke leuk hoor en ze weet dat de kleertjes toch bijna allemaal naar het Rode Kruis gaan.

Ik ben nu bezig met een gehaakte bikini, want een gehaakte baby born hangmat vraagt toch om een dame in bikini!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 14:33
Jessica, zijn al die poppen op de eerste foto van jou?

Tineke, je bent juist snel klaar met breien en haken, alleen het afhechten is net zoveel werk als bij een babytrui of een grotere maat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
falotus View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 30 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer falotus Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 15:11

">

ff kijken of het lukt zo

Groetjes Dina
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 15:25

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Jessica, zijn al die poppen op de eerste foto van jou?

Tineke, je bent juist snel klaar met breien en haken, alleen het afhechten is net zoveel werk als bij een babytrui of een grotere maat.


O magtelt toch, altijd lachen met jou! Nee hoor, dat is gewoon een foto die ik van het internet af gerukt heb!
Ik heb 3 Baby Borns en een tas vol met poppen, maar dat is tijdelijk, die moeten een deur verder. Behalve de 3 andere dames geen pop te bekennen hier!

En de kleertjes haken of breien voor Baby Born gaat heel snel. Ik ben nu aan een bikini bezig en het broekje is al af

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
hexxi View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 64
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hexxi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 15:39
dit is leuk een poppenlijntje  Zal eens even kijken of ik vandaag een foto van mijn poppen maak. Ik heb er eigelijk helemaal niet aan gedacht om voor me poppenkindjes een truitje ofzo te maken ,ook stom.mijn buufvrouw doet dat meestal voor mij hahahaha
I LOVE HAKEN
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns