Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

omslagdoek maken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: omslagdoek maken
    Posted: 13 Maart 2011 om 13:34
Ik ben nu wel een beetje door de drukte heen rond het overlijden van mijn moeder. Er staat eigenlijk teveel geplaatst om allemaal door te gaan lezen. Mijn dochter heeft voor mij in 't begin al de gebreide versie uitgeprint, maar ik las hier en daar dat er foutjes in stonden.
Mijn vraag is nu, hoe kom ik aan de goede patronen?
Ik wil ze graag uitprinten en ben van plan om eerst de gebreide te gaan proberen.
Groet, Tineke01
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 13:55
HIER kun je het juiste patroon uitprinten!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 14:13
Hoi Jips, dank je wel.
't Patroon dat onze dochter heeft uitgeprint ging tot slechts regel 9. Dat heb ik ooit gemeld. Jij antwoordde toen over 24 nld. en ik begreep het niet helemaal en liet me niet kennen omdat ik er eigenlijk toen ook nog niet zoveel zin in had.
Nu zie ik in bovenstaande link dat het idd. om 24 nld. gaat. Is er toen zeker iets mis gegaan met printen.
In ieder geval bedankt voor je moeite om een lastige dame toch nog een kans te geven.
Groet, Tineke01   
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 14:25
Jij bent geen lastige dame hoor! Ik hoop dat het zo lukt en we zien graag je vorderingen
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 14:29
Tineke, het is teveel om alle bladzijden door te lezen, dus ik geef je even wat tips.

Je kunt in het begin het beste alles markeren, dus de 23 randsteken, de 20 kabelsteken en 6 x 11 steken van het middenstuk, dan weer de 20 kabelsteken en dan de 23 randsteken. En dan echt regeltje voor regel aanwijzen waar je bent en wat je precies moet breien. Dan wordt het al snel routine en hoef je alleen de middelste steken te markeren. Na 24 naalden zie je het patroon verschijnen.

De steken passen op een gewone rechte naald.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 15:21
Hoi Jips en Magtelt,
Magtelt bedankt voor je tips hierboven, lijken me nuttig. Iets geks, ik heb zojuist de bovenstaande link van Jips tot 2x toe uitgeprint. Ook nu werd het geprint t/m nr. 9 en meer niet. Onbegrijpelijk! Ligt vast aan mijn computer of printer? Geen idee eigenlijk.
Nog een optie: de link/tekst opslaan in Wordpad en dan afdrukken. Wat denken jullie? Gelukt! Ik kan het niet verklaren en het maakt me nu niet zoveel meer uit omdat het uiteindelijk toch is goedgekomen. Kostte alleen wat meer tijd en extra papier. Nu log ik gauw uit, ga thee zetten en dan eindelijk aan de slag met de breiwol!
Groet, Tineke01   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 15:38
Ik heb ook vaak problemen met apparaten. Net zat ik te scannen en toen gooide het apparaat, echt niet ikke, alle bladzijden door elkaar, ik werd er gestoord van.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 18:36
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb ook vaak problemen met apparaten. Net zat ik te scannen en toen gooide het apparaat, echt niet ikke, alle bladzijden door elkaar, ik werd er gestoord van.

Gelukkig zijn er meer digibeten zoals ik . Surfen wil wel, maar verder....
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns