patroon draak van AD |
Reageer ![]() |
Autheur | |
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Maart 2011 om 15:08 |
Ik ben bezig met de draak van Alan dart en kom er niet helemaal uit: ik heb 18 steken op de pen - tot zover heb ik het goed - en dan snap ik de volgende zin niet meer: "Dec 1 st each end of next row and 3 following 6th rows - 10 sts" wie kan het mij uitleggen? help |
|
![]() |
|
miep ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
each end, dus inderdaad aan elk eind van de toer. Wat ik niet snap is dat je dit de volgende toer en drie daaropvolgende 6 rijen. |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Volgens mij moet je aan het einde van de volgende rij 1 minderen en daarna 3 keer om de 6 rijen 1 minderen, dan zouden er 10 steken moeten overblijven
|
|
![]() |
|
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
humm, zoals jij het schrijft, Nadine, dan minder je 4 steken, dus hou ik er nog 14 steken over???? Om de 6 naalden, zo las ik het eerst ook, en dan aan het begin en einde van de toer 1 steek minderen, dat zijn 8 st. en dan hou ik er 10 st. over, dat klopt, maar....dan wordt en die armen veel te lang Ik denk dat ik het volgende doe: twee steken minderen (begin en eind) op de rechte toer, dan een toer av, dat nog eens drie keer herhalen (dat zijn 6 toeren) anders weet ik het ook niet |
|
![]() |
|
Nousje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 322 |
Ik heb hem ook gebreid al enige tijd geleden en het is aan het begin en einde van de volgende naald en dan 3 maal in de 6e nld en dan klopt het ook qua lengte
![]() |
|
![]() |
|
oeps, ik heb drie geminderd in 6 naalden, in totaal 6 naalden, jij hebt dan 18 naalden? ik kijk wel hoe het eruit ziet en anders maak je armen overnieuw |
|
![]() |
|
Nousje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 322 |
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |