Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

huidskleurig garen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: huidskleurig garen
    Posted: 03 Mei 2011 om 13:06
Ik weet dat de vraag al eerder is behandeld, maar ik ben toch wel ernstig op zoek naar huidskleurig garen voor naald 3,5 of 4. Ella van de Wibra was hier super voor, maar is nergens meer te koop. En Saskia van de Wibra is te dik en te stug. inmiddels heb ik voor mijn stewardess wel Saskia gebruikt, maar het draad gesplitst omdat het gewoon té dik was. Er zit namelijk nog een bestelling aan te komen voor een pop en dan vind ik huidskleur toch wel het mooiste.
En alle winkels hier in de stad waar wol verkocht wordt, hebben alleen maar garen dat of te roze of te oranje of te bruin is.
Wie weet raad?
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2011 om 13:15
Zelf verven?

Of heel erg bruin garen, dan krijg je neger poppetjes...

Heeft Renske niets in het assortiment? Evt. zou je haar kunnen vragen of zij wat voor je kan bestellen.

Ik had hetzelfde probleem: altijd heel fijne huidskleur, heel mooi katoen, maarja, dat bolletje gaat eens op. Ruzieen om het laatste restje en toen kwam ik bij m'n tante nog een hele bol tegen. Ik blij. Toen ik boven eens goed ging zoeken in onze eigen voorraad vond ik daar nog 200 gram katoen dat m'n moeder ooit eens kocht bij de Aldi. Ook huidskleur...
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2011 om 13:06
Hoi Leonie, is de Hannah bij de Wibra niet iets, hadden er een rose/beige variant die ik speciaal meegenomen heb voor/als huidskleur! In de stad zag ik van de week dat ze nog verschillende bollen Ella tussen de anderen hadden zitten, moet volgende week donderdag toch weer in de stad zijn,wil wel kijken en meenemen voor je als het er nog is???!!!!!!!!!!!
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carola Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2011 om 15:26
ik gebruik altijd baby bravo
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns