Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Frans patroon vertalen naar nederlands

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolanda48 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Frans patroon vertalen naar nederlands
    Posted: 26 Mei 2011 om 12:15

Ik heb via via hele leuke patronen gevonden van een soort van spuugdoekjes (patronen crochet des doudous de cendrine) maar ik ben een leek in de franse taal.

Ik heb het franse vertaalschema al ernaast gelegd maar kom er echt niet uit. Wie o wie wil mij helpen met de vertaling waarna ik de vertaling natuurlijk hier ook beschikbaar wil stellen.

Groetjes

[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">

http://jollycreations.blogspot.com/
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2011 om 12:38

ik kan het ook niet. maar kun je niet een heel eind komen met google vertaler?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2011 om 13:13
Het gaat natuurlijk om vaktermen. Misschien kun je de hand leggen op een Frans haakboekje voor beginners. Dan zie je de namen van steken en aan de uitleg en plaatjes zie je of het om vasten, stokjes etc gaat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2011 om 13:57

Jolanda,

als het geen te groot patroon is, wil ik het vertalen voor je

Back to Top
minekef View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer minekef Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2011 om 14:12

op http://www.koekeridoo.nl/vertaalschema's.html staat een vertaling Frans naar Nederlands, misschien heb je daar iets aan?

gr. Mineke

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2011 om 14:27

ik weet dat Eugenie een week terug het er ook over heeft gehad. Volgens mij gaat dat over precies dezelfde patronen. Ik weet niet of zij ze ondertussen vertaald heeft.

En volgens mij is dit nieuwe toppic ook van hetzelfde

http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=21331

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2011 om 15:38

ja , meneer wortel komt ook van les doudous maar alleen met het haakschema kom je er niet , een vriendin van me heeft het meeste frans vertaald voor me en dan met het behulp van het haakschema en dan nog wat eigen denkwerk van ervaring is het me gelukt. ik be nu volop bezig met het zodanig neer te typen dat iedereen het kan lezen .

andere patronen kan ik zelf niet vertalen ,daar ben ik dan weer afhankelijk aan mijn vriendin

Back to Top
Juliaaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juliaaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2011 om 16:40
als je het nog niet heb vertaald, of als andere dat nog niet hebben gedaan, wil ik het patroon wel voor je vertalen hoor!
Weet ik even niet;)
Back to Top
Yara View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yara Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2011 om 17:27

Jolande,

Als je naar garnstudio gaat, op het vlaggentje van nederland klikt

dan op tips en trucks dan op woordenlijst

dan krijg je alle talen van gehaakt tot gebreid

inFrans,engels, duits noors zweeds en weet ik wat nog meer.

veel sucses

Yara

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns