Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Frans patroon vertalen naar nederlands

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolanda48 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Frans patroon vertalen naar nederlands
    Posted: 26 Mei 2011 om 12:15

Ik heb via via hele leuke patronen gevonden van een soort van spuugdoekjes (patronen crochet des doudous de cendrine) maar ik ben een leek in de franse taal.

Ik heb het franse vertaalschema al ernaast gelegd maar kom er echt niet uit. Wie o wie wil mij helpen met de vertaling waarna ik de vertaling natuurlijk hier ook beschikbaar wil stellen.

Groetjes

[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">

http://jollycreations.blogspot.com/
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2011 om 12:38

ik kan het ook niet. maar kun je niet een heel eind komen met google vertaler?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2011 om 13:13
Het gaat natuurlijk om vaktermen. Misschien kun je de hand leggen op een Frans haakboekje voor beginners. Dan zie je de namen van steken en aan de uitleg en plaatjes zie je of het om vasten, stokjes etc gaat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2011 om 13:57

Jolanda,