Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

stiksteek poncho

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
gwen1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer gwen1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: stiksteek poncho
    Posted: 21 Juni 2011 om 16:13
hallo,

ik ben nog niet zo handig met haken en ook niet op dit forum. ik ben bezig met een poncho en heb nu alle benodigde vierkantjes gehaakt, maar heb geen idee hoe ik ze aan elkaar moet krijgen. Het patroon uit Leren Haken van Phildar (model 15) zegt dat ik dat met een 'stiksteek' moet doen, maar ik kan nergens een beschrijving hiervan vinden. Zou iemand mij asjeblieft hieraan kunnen helpen !
Vast bedankt, Gwen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 16:19
Een stiksteek op de naaimachine is de allergewoonste steek. Voor brei- of haakwerk heb ik daar nog nooit van gehoord. Meestal worden vierkantjes aan elkaar gehaakt of met overhandse steken vastgezet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
gwen1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer gwen1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 16:24
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Een stiksteek op de naaimachine is de allergewoonste steek. Voor brei- of haakwerk heb ik daar nog nooit van gehoord. Meestal worden vierkantjes aan elkaar gehaakt of met overhandse steken vastgezet.

Beste magtelt,

kan jij mij vertellen waar ik een beschrijving kan vinden van de overhandse steek?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 18:49

even op google zoeken  overhands steek .

staan foto,s bij

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 19:19
er staat oner de topic van Ieke
een link naar Youtube filpes om lapsjes aan mekaar te zetten
je vind dit topic bij koffiecorner
groetjes en succes
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns