Wat betekent..... |
Reageer
|
| Autheur | |
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Wat betekent.....Posted: 06 Juli 2011 om 14:28 |
|
Ik vind dit eeen erg leuke site, maar.. nu komt het. Er zijn mij een aantal dingen niet duidelijk, staat ergens een gebruiksaanwijzing? Wat zijn bv. forumcodes? Hoe zit dat met die rubriek: even voorstellen? Wat is het verschil tussen msn messenger en emailadres? Zo zijn er nog een paar dingen bij het profiel die ik niet snap. Help!!!
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Juli 2011 om 15:02 |
|
rubriek even voorstellen, lijkt me duidelijk (gewoon vertellen wie je bent en waar je interesses liggen haken of breien, of andere hobbies), de hobbydozen hier gebruiken het regeltje van msn messenger om daar hun emailadres te vermelden, omdat we via pm geen patronen uit kunnen wisselen, wat de forumcodes aangaat, kan ik je helaas niet mee helpen
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Juli 2011 om 16:43 |
|
Ik ook niet.
Wat betreft het voorstellen: gewoon wat over jezelf vertellen. Dat vinden we leuk. We zijn en blijven natuurlijk ongelofelijk nieuwsgierig ;) |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Juli 2011 om 16:43 |
|
Het kan je niet beter uitgelegd zijn dan door Lydia
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Juli 2011 om 17:36 |
|
Wij zijn ook geïnteresseerd in andere hobby's dan breien, haken, borduren. Huisdieren, wat voor boeken je leest, wat voor muziek je draait, dat is allemaal wel eens voorbijgekomen. En daar mag je zelf ook naar vragen in de koffiecorner.
Er zijn geen echte regels, maar als je je gedraagt zoals je op de verjaardag van een vriendin zou doen, gaat het van een leien dakje. Dus meesnoepen, een helpend handje toesteken en interesse tonen. Zoiets. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Juli 2011 om 17:58 |
|
dank jullie voor alle antwoorden en ik heb de voorstellen rubriek al gebruikt,
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |