Gezocht: Tijd |
Reageer
|
| Autheur | |
Yobsje
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Gezocht: TijdPosted: 15 Juli 2011 om 14:21 |
|
Sinds ik hier kom en al die leuke patroontjes voorbij zie komen heb ik gebrek aan één ding en dat is tijd. Tijd om al die leuke dingen te maken, want wil ik alles graag maken. Dus wie heeft er wat tijd voor mij over? Oftewel wanneer handwerken jullie en hoe maken jullie er tijd voor?
|
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Juli 2011 om 14:29 |
|
Ik haak altijd 's avonds. Soms in het weekend overdag ook in een verloren kwartiertje. En de afgelopen paar weken heb ik stage gehad. Dan reed ik 's ochtends en 's middags met m'n vader mee (werkt in hetzelfde gebouw, andere afdeling). Dan heb ik 2x 3 kwartier om te haken... En op zaterdagavond neem ik m'n haakwerk altijd mee naar boven. Ben altijd rond 6 uur, half 7 wakker. Maar als ik dan naar beneden ga wordt de hond wakker en gaat blaffen enzo. Dus ga ik in m'n bedje zitten haken...
Mocht je ergens tijd kunnen vinden? Ik bestel graag met je mee! |
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Juli 2011 om 14:32 |
|
ik haak s'avonds voor TV, en in de namiddag als de vaat gedaan is moest er iemand een site weten waar je tijd kunt downloaden, graag de tip |
|
![]() |
|
monique1974
Hobbywonder
Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 821 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Juli 2011 om 14:59 |
|
ik haak in elk verloren uurtje bv als ik sta te wachten tot de aardappelen gaar zijn of tijdens een kopje thee. in de avond als de kinderen naar bed zijn .of als ik op visite moet heb je wel eens dan neem ik het mee hoef ik me niet te ergeren en vervelen en de tijd gaat zo snel. en als de jongste kinderen buiten willen spelen neem ik gezellig mijn haakwerkje en stoel mee en ga voor de deur zitten haken. maar als iemand een site heeft waar tijd te krijgen is dan zou ik het ook reuze leuk vinden om het te delen want kom echt tijd te kort. |
|
![]() |
|
ilyani
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Juli 2011 om 15:05 |
|
Ik gebruik ook elke minuut die ik over heb om te haken.
's Ochtends, 's avonds en 's middags als de kids op school zijn en mijn werk thuis af is maar kom eigenlijk nog wat tijd te kort
|
|
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
Catherine13
Duizendpoot
Lid sinds: 29 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 113 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Juli 2011 om 15:06 |
|
Ik heb de luxe dat ik kan handwerken wanneer ik wil en dan nóg kom ik úren per dag te kort.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Juli 2011 om 15:12 |
|
ik heb al best veel handwerktijd vind ik zelf. savonds voor de tv. en in het weekend dan kom ik toch al gauw aan 15 tot 20 uur in de week. maar er kan altijd nog tijd bij want ik heb me een lijst liggen daar zeg je u tegen.
|
|
|
|
![]() |
|
Brei-meisje
Duizendpoot
Lid sinds: 20 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Juli 2011 om 15:23 |
|
savonds voor de tv... maar dan moet ik eerst van mezelf hebben gegeten, de keuken opgeruimd en minstens 1 ander huishoudelijk klusje! in het weekend neem ik me altijd voor om heeeeeel veel te gaan doen.. maar dan roept het huishouden, dan is het super mooi weer buiten en ik ga bijna elke vrijdag én zaterdag stappen dus dan zijn de zaterdagen en zondagen ook nog eens heel kort als ik om 6 uur thuis kom en tot een uurtje of 12 slaap, want daarna wacht natuurlijk weer het huishouden dus als er iemand tijd over heeft! ik hou me aanbevolen! |
|
![]() |
|
Bittersweet
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1219 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Juli 2011 om 15:46 |
|
Kom ook altijd tijd tekort, omdat ik naast mijn werk, het huishouden nog wil haken, lezen, spelletjes spelen, pixelen. Zit dus ook nooit een seconde stil, en haak ook altijd bij de tv
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Juli 2011 om 18:23 |
|
Ik haak zoveel mogelijk in de vrije uurtjes, dus als ik niet hoef te werken, iets aan het huishouden te doen of me bezig moet houden met andere tijdrovende klusjes
. Dus dan komt het vooral neer op de avonden en als het eten aan het koken is
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Juli 2011 om 20:27 |
|
Ik heb geluk ik kan haken of breien wanneer ik wil ,maar dan wil ik nog meer tijd maar dat laat de elleboog dan weer niet toe
|
|
![]() |
|
pien66
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Juli 2011 om 22:06 |
|
Hallo Yobsje, je vraag is hier al talloze malen gesteld. En ja die extra tijd is niet te vinden. Het blijft denk ik het eeuwige probleem van vele hobbydoosjes: chronisch tijd gebrek. mocht je de oplossing hebben voor extra tijd, stuur me dan aub een pm.
|
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Juli 2011 om 09:47 |
|
Ja mij ook
![]() ![]()
|
|
![]() |
|
smimske
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Juli 2011 om 12:01 |
|
http://www.favecrafts.com/Craft-Business/Marias-Top-8-Creati ve-Time-Management-Tips/ml/1 http://www.favecraftsblog.com/how-to-make-time-for-sewing/ kijk eens even dames, tips voor meer tijd voor het breien,haken of werken op de naaimachine,hihihi |
|
|
|
![]() |
|
Yobsje
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Juli 2011 om 13:09 |
|
Smimske, Bedankt, ik heb gelijk een kijkje genomen, maar ik heb er zelf ook al over nagedacht, Hobbydoos doorlezen en zoeken naar leuke patronen neemt voor mij heel veel tijd in beslag, maar mijn grootste aandachtvrager is mijn dreumes van anderhalf die nu in bed ligt voor haar middagdutje. Zij zit op het moment in de fase dat ze alleen bij mama in de buurt wil zijn, het liefst op schoot of aan mijn broek hangend, internetten lukt zo wel, maar jammergenoeg haken niet. |
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Juli 2011 om 13:28 |
|
ik haak ook meestal s'avonds en doe ik de dag mijn huishouden . En ja patroontjes zoeken en hobbydoos doorlezen vergt nu eenmaal veel tijd Ik ga nu snel naar de winkel gaan en als ik,dan tijd over heb ga ik nog wat haken , want in het weekend hebben we bijna altijd vrienden op bezoek en dan ga ik niet haken maar gezellig tateren en een pintje meedrinken veel plezier dit weekend allemaal |
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Juli 2011 om 14:07 |
|
Whaha, het forum kost inderdaad veel tijd. Zit nu ook al weer een uur achter de pc. Had er al weer een granny af kunnen zijn. Dus dames, ik ga jullie zo verlaten. Nog wel even op de site van drops kijken hoe ik de granny's aan elkaar moet haken. Moet ook gebeuren ;)
|
|
![]() |
|
Francis
Duizendpoot
Lid sinds: 25 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 291 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 13:41 |
|
Ben idd ook veel tijd kwijt met de pc. Even hyven even mail checken even hobbudozen of sanchoen en voor je het weet heb je een keur aan ideetjes maar geen tijd meer. Ik ben alleenstaand dus moet alles alleen doen in het huishouden met 2 kleine kinderen bijna 6 en net 3 jaar. Kleine meid slaapt soms nog wel even s'middags maar dat wordt ook steeds minder. Mijn oom heeft zijn been gebroken en zit in een verzorgingstehuis dus daar gaan we ook vaak heen. Dus de site waar er tijd te koop is zoek ik ook nog. |
|
![]() |
|
marjolein2202
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 22:42 |
|
lastig met een baan, kinderen, huishouding.
je kan wel raden mijn huishouding is een chronisch probleem
en door de hele kamer liggen haaknaalden en wolletjes zodat ik overal en nergens gelijk kan beginnen in elke overgebleven minuut. Ze zijn er hier al aan gewend hoor ;-) ( ik word gewoon chagrijnig als ik nog moet stofzuigen terwijl ik me op haken had verheugd )
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |