Gezocht goed doel |
Reageer
|
| Autheur | |
Corrina31
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Gezocht goed doelPosted: 17 Juli 2011 om 16:35 |
|
Hallo hobbydoosjes Ik ben op zoek naar een goed doel waar ik mijn gehaakte poppenvestjes aan kan schenken. Wil wil mij helpen Groetjes Corrina |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Juli 2011 om 19:47 |
|
Jips en haar schoonmoeder hebben geregeld een Rode Kruis kraam. Daar gaan mijn breisels en haaksels naar toe. Maar zij is nu net op vakantie. Ik weet in ieder geval dat er bij haar veel vraag naar poppenkleren is. Je kunt ze naar mij sturen, dan krijgt ze ze als ze weer op visite komt, dat is om de twee maanden; dus net na haar vakantie zie ik haar weer. Ik heb voor haar de fruit- en bloemenkleren voor baby Born klaarliggen en een omslagdoek. Ik wil je mijn adres wel in een PM sturen.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Yara
Duizendpoot
Lid sinds: 02 December 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 104 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Juli 2011 om 23:05 |
|
wij hebben in amstelveen een winkel van het rode kruis, is dat misschien wat? we verkopen daar allemaal handwerken die door vrijwilligers gemaakt zijn zowel thuis als bij het Rode Kruis en daar kopen we weer nieuw materiaal van Yara |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |