sjaal in kunstbreiwerk |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Juli 2011 om 18:57 |
Ik heb hier ergens een prachtige sjaal voorbij zien komen in zgn. kunstbreiwerk. Ik geloof tenminste dat het zo heet. Zoiets zou ik ook wel willen breien. Bij Drops mooie sjaals gezien. Ik heb echter een paar vragen. Waar moet ik op letten bij de aankoop van garen, bv. de kwaliteit, dikte van pennen enz., dingen waarvan ik nu geen idee heb dat ik ze tegen kan komen. Ik kan patronen lezen, ook schema's. Bedankt alvast en groetjes, Lida.
|
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Als je kunstbreiwerk wil doen uitzien niet te zwaar garen.
Bv naalden 4 of 5 en toch een licht gehaard garen dat verdraagd dan goed die dikkere naald 5,dan werk je met een ajour motief en goed opletten bij het breien en je hebt een kunstwerkje als het klaar is groetjes en succes ermee |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Ik ben nu een aan het maken met katoen naald 2.5 en ik brei hem in 5.5.Ik heb zo al een gebeid en dat was maar met priem 4.5 en nu is hij veel mooier
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Om het jezelf niet al te moeilijk te maken gewoon de materialen aanschaffen die Drops bij z,n patronen geeft .
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |