Maak kinderen in Ghana blij! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Naomi ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2011 Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Augustus 2011 om 17:40 |
Hoi Allemaal!
Mijn vader gaat a.s. september naar Ghana om daar een plaatselijke dominee te helpen met kinderwerk. Hij wil graag allemaal kleine pluchen vingerpoppetjes en (pluchen poppetjes aan)sleutelhangers om mee te nemen voor deze kids. Dus... als je nog van deze dingen thuis hebt zou je ze dan naar dit adres willen sturen: Breehorn 34 8223 CN Lelystad Alvast heel erg bedankt! |
|
![]() |
|
Bloemeke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hoe weten we wel of het echt is? buren van ons bomma doet dat al 20 jaar (Congo) en de kinderen daar zullen eerder blij zijn met middelen dat ze kunnen gebruiken. Ze doet de hele jaar door rommelmarkten en met de winst gaat ze in juni, juli en augustus en daar koopt ze middelen dat ze in dat weeshuis goed kunnen gebruiken Ik heb het moeilijk om mensen te vertrouwen tegenwoordig blijft er veel aan de vingers kleven als je begrijpt wat ik bedoel |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Iemand die haar adres zo open en bloot neerzet, is volgens mij wel te vertrouwen. Helaas heb ik geen vingerpopjes of sleutelhangers.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Toevallig ken ik deze mensen van de kerk en ik kan jullie zeggen dat dit zeker echt is!
|
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |