haakpatroon hond |
Reageer ![]() |
Autheur | |
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Augustus 2011 om 10:47 |
Hallo allemaal! Ik ben opzoek naar het haakpatroon van een mopshondje of van een chiwawa. Groot of klein maakt niet uit. Kan er iemand mij helpen?? ![]() Alle andere hondenpatronen zijn ook welkom ![]() Alvast bedankt! Groetjes Stephanie |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hier staan er een aantal misschien zit er een mooie bij
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
En anders het hondjes haken boek kopen. Voor nog geen tien euro heel veel hondjes
![]() |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
.........SIMONE.HEB HET BOEKJE OOK ..IK WIST VAN GEKTE NIET MET WELKE IK MOEST BEGINNEN PRACHTIG......TROUWENS HEB NOG MEER BOEKJES GEKOCHT WAAR IK NOG STEEDS IETS UIT MOET HAKEN.................TIJD...OH OH |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Annalynn ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 12 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 50 |
Er zijn 2 boekjes minihondjes haken, nl. 1: Minihondjes haken 2: Meer minihondjes haken In het 1e boekje staat een Mopshond. In allebei de boekjes staan chihuahua's. Hoe dikker je garen, hoe groter het hondje. Heb er zelf een aantal gemaakt, erg leuk!
|
|
Beetje haakverslaafd
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |