Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bolero voor meisje

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bolero voor meisje
    Posted: 20 Augustus 2011 om 18:25

Heb in de winkel een heel mooie bolero van Barbera Farber gezien, deze was gehaakt en erg duur.

Weten jullie waar ik een patroontje kan vinden voor een bolero maar wel gehaakt.

Heb op garnstudio gekeken, wel bolerootjes maar gebreid.Misschien hebben jullie een patroon voor mij?

EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 18:50
Ik heb een hele zwik haakpatronen voor meisjes, in verschillende maten, afkomstig uit diverse kinderbreibladen. Die stuur ik naar je toe. De bolero's kun je er dan uithalen. Er kunnen dubbele tussen zitten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 19:40
Magtelt als je toch bezig bent..... kleindochter Lizzi van 4 vindt iets nieuws ook altijd geweldig.
Back to Top
BiancaVuurens View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BiancaVuurens Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 20:40
Magtelt toevallig ook nog patronen voor jongentjes er tussen zitten
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 22:26
Martha je hebt 4 mails, zitten dubbele patronen bij.

Labeldoekje, halverwege het zenden knipte iemand bij UPC een draadje door, verbinding weg, maar dat is hersteld.

Bianca, helaas zitten er helemaal geen haakpatronen voor jongens bij. Misschien in het boek Bezig zijn met haken, maar die zijn wel erg trullig en oubollig. Dat kun je een knul niet aandoen, letterlijk en figuurlijk.

wat rozengeur.
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 22:53

Magtelt, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hartelijk dank, wat een mooie patronen. Ik ben jaloers op je (op de tijdschriften dan). Tegenwoordig koop ik er ook veel, maar soms in de oudere staan leukere dingen.

Ik heb wel 6 kleinzoons maar veel nichtjes, dus ik kan aan de slag.

EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 23:11
Ja helaas voor je kleinzoons kan ik niks vinden, misschien een gehaakt zwembroekje ofzo.

Iemand vroeg eens om een haakpatroon voor een man en toen vond ik in een oud Burda haakboek een t-shirt in filethaakwerk met ingehaakte olifantjes, een giller. En dan zo'n fotomodel uit de jaren 60.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 09:02
Hakende moeders en oma's!

Ik heb geen nieuw boleropatroon, ik had een tijd geleden alle kinderhaakpatronen uit breibladen apart genomen.

Dus een aantal van jullie heeft die al.

wat rozengeur.
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 10:25
Als iemand ze naar mij ook zou willen zenden?? Heel erg bedankt!!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2011 om 11:16
Ze zijn aan het reizen. Alle mails met haken voor meisjes.

wat rozengeur.
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2011 om 11:25
Magtelt zou ik ze ook mogen ik
heb een heel mooi lief klein
meisje waar dat vast heel mooi bij
zou staan
groetjes nathalie
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2011 om 15:02
magtelt zou ik ze ook mogen hebben. Ben al maanden op internet aan het zoeken naar een leuk model. Heb hier 2 meiden rondlopen die er graag 1 willen hebben
groetjes Karina
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2011 om 21:34
Ik heb julie gewoon alles van baby en kind haken gestuurd wat ik heb. Mogen jullie zelf het bolerootje zoeken.

wat rozengeur.
Back to Top
vebaqu View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vebaqu Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 13:58
hey magtelt,

Zou jij mij misschien ook patroontjes kunnen bezorgen van baby en kind haken? Ben hier recent begonnen met haken en vind het super.

Tot nu toe enkel mutsjes gehaakt maar wil wel eens iets anders uitproberen .

Alvast bedankt !

Mailen kan op kenbir@hotmail.be

groetjes
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2011 om 19:45
Ik heb je alles wat in de mappen Baby - haken en Kind - haken zat, gestuurd. Er kunnen dubbele bij zitten, maar nu kun je een haakboekje voor jezelf samenstellen.

Je kunt je mailadres beter in je profiel zetten bij msn messenger en hier weghalen.

wat rozengeur.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 04:04
magtelt lieve schat ik weet het heb al eens een patroontje gehad en die heb ik keurig gebreit maar nu wil mijn dochter een paar maatjes groter want ja kindjes groeien en ik heb het patroontje gewiebert heb je nog eentje voor mij maar dan wel de gebreide versie al vast en zal ze nu bewaren hoor
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 10:58
Ik zal mijn kinderbladen doorlopen, voorlopig heb ik alleen gehaakte bolero's. Maar er moeten toch wel gebreide zijn.

Wat zeiden ze ook weer in de 2 voor 12 quiz? Dat zoeken we op.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 12:35
Tineke, ik heb je Dossier gebreide kinderbolero gestuurd.

Nu is het wachten op een hele sliert ik-ook-ers. De eerste krijgt het en mag het aan de volgende sturen.

Geen PM of mail over dit onderwerp aan Magtelt!!!

wat rozengeur.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2011 om 20:48
O Magtelt ze zijn prachtig echt
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 om 08:40

Van wie zou ik de gebreide kinderbolero's mogen ontvangen?

Ik zou graag voor mijn kleindochter een bolero willen breien.

Groet Woutera

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns