Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Doop souveniers

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Doop souveniers
    Posted: 23 Augustus 2011 om 14:53

Hallo medehandwerksters,

Ik heb laatst van iemand een heel bestand met doopsouveniers gekregen. Nu ik (eindelijk) alles uitgesorteerd heb zie ik dat ik bestand 3 t/m 8 mis. Zou ik degene die me die doopsouveniers destijds opgestuurd heeft mogen vragen of ik deze missende bestanden nog mag hebben? Alvast harstikke bedankt.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 20:52
Ja, je hebt gelijk, er misten twee bladzijden. Ik heb ze gescand en aan je gestuurd.

Nu blijkt wel dat al die anderen, en dat zijn er vele, de dingen gewoon in hun archief hebben gegooid zonder zelfs maar te kijken laat staan dat ze ze nodig hadden.

Weten jullie wel dat een bladzij scannen een hele minuut van mijn kostbare tijd in beslag neemt? Ik vind het echt niet leuk om voor de kat z'n kont te zitten scannen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 21:04
Ik ben er in ieder geval hartstikke blij mee. Nogmaal bedankt.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 21:06
oei Magtelt, ik weet niet eens of ik ze gevraagd heb aan je maar meis..jij bent ook véél te goed voor deze wereld, zelfs voor de Hobbydooswereld, zodra iemand roept heb je antwoord, heb je een patroon, heb je dit of dat...ik verwonder me telkens over jouw aktiviteiten en inderdaad, ik vraag ook wel eens patronen en sla ze ongezien op...sorry...jammer dat je je teleurgesteld voelt maar misschien vergoedt dit opstekertje wat..ik hoop het van harte want je bent de beste !!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 21:06
Tot je dienst. Ik zal nog even epibreren of ik anderen die om die bladzijden vragen ook zal voorzien. Als de kat met zijn klokje naar me toegekeerd staat.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 21:09
lief maf mens !!!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 21:17
Ik heb er niets om gevraagd toen, maar zou ze wel graag ontvangen  Ik probeer zo veel en zo snel mogelijk te maken wat ik mag ontvangen :-)
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 21:38

ik zou ze ook graag ontvangen, en voel mij nu al schuldig

maar er staan hier een paar bollebuiken in de buurt, dus kan van pas komen

bedankt op voorhand

Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 22:55
Wat voor dingen staan er allemaal in? 
Blessed to be a blessing
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 11:52

Ja Magteld,

nu zie ik het ook, sorry, sorry, sorry   , ik ben het volledig met Marlene eens,

je bent te goed , ik voel me ook héél schuldig,  als je toch zo lief zou willen zijn .....

alvast bedankt, en ik zal het nooit meer doen, zal alles goed nazien

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 20:22
Nee sorry, ik heb dit onderwerp wat mij betreft afgesloten en het blad alweer opgeborgen en uit boosheid de scans weggegooid.

Ik laat mijn frustratie blijken en het antwoord is Alsjeblieft mag ik ze ook.

Het is een 3 suissesblad uit '84/85 met een juffrouw in een roze polo met een filethaakwerkje voorop. Veel succes op marktplaats waar ik het ook vandaan heb.

wat rozengeur.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 21:25

Magteld, ik begrijp je volkomen,

ik heb ook een paar vragen om smurfs , en een link naar haakpatronen gekregen en daar en geen antwoord (bericht van ontvangst) op kwam heb ik een PM gestuurd, en die staan in mijn  outbox nog altijd als ongelezen

toch mijn welgemeende verontschuldigingen

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 21:58
OJE,
Ik ben steeds erg benieuwd als ik iets krijg toegezonden.
Het eerste wat ik doe is downloaden en er eens goed voor gaan zitten.
Ben zinnens een boek aan te leggen met fotootje en doorverwijzing naar
een externe schijf.
Ik vind het ook soms leuk om gewoon eens een namiddag te besteden om
in alles te gaan neuzen.
Ik ben de gevers heel dankbaar om mijn schatten.
Als ik eens op pensioen ga zijn ga ik heel veel uitwerken ,nu gaat er nog
veel tijd naar uit werken gaan.
Allerliefste groeten IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 22:13
De doopsouvenirs staan (met toestemming van Magtelt) nu op www.handwerkclub.nl. Als je je daar registreert kun je ze (gratis) downloaden evenals nog zo'n honderd allerlei andere patroontjes. Het is niet mijn site, maar de site van Handwerkfreak. Misschien tot ziens.
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 11:45
Ik begrijp het ook hoor! Altijd als ik iets krijg bekijk ik het meteen, nu weet ik niet of ik meteen kan zeggen dat er een pagina zou missen... Maar het bekijken doe ik altijd meteen.
Ik weet van gisteren dat mijn schoonzus zwanger is, dus ik ga ze toch wel opzoeken, de doopsouveniers
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.518 seconden.
Lang Yarns