Net begonnen met amigurumi |
Reageer ![]() |
Autheur | |
fleurtje48 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Augustus 2011 om 23:21 |
Hoi allemaal, mijn naam is Jose 48 jaar en werk als gastouder en ben pas begonnen met amigurumi. Nu heb ik mijn eerste beertje gemaakt en aan de buurvrouw laten zien en die vroeg dus gelijk of ik ook Winnie de Poeh, Eyore, Teigetje en Knorretje kan maken. Ik gelijk ,ja is goed maar ik heb dus geen patronen hiervan. Ik heb Eyore (engels patroon)wel liggen en ben van de week ermee aan het worstelen geweest maar kom er gewoon niet uit. Wie oh wie kan mij helpen aan de nederlandse patronen van Teigetje, Winnie de Poeh, Eyore en Knorretje. En als ik dan toch zo brutaal bezig ben: ik ben ook nog op zoek naar een patroon voor een dinosaurus voor mijn buurjongetje, weer een ander buurjongetje wil heel graag Angry birds, buurmeisje wil graag een grote Hello Kitty en natuurlijk niet vergeten voor de kleintjes bij mij thuis Dora en Boots. Niet alleen mijn dank is groot maar ook die van de buurkindjes en oppaskindjes.Hoop dat iemand me kan helpen. Groetjes Jose |
|
![]() |
|
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op www.koekeridoo.nl vind je een vertaalschema van engels naar nederlands. zo heb ik het me ook aangeleerd. ik vertaalde de engelse patronen dan naar het nederlands.
|
|
![]() |
|
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
owh en op ravelry.com kun je als je je aanmeld ook gratis patronen vinden van de dingen die jij zoekt.
|
|
![]() |
|
R.M. ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Mei 2011 Status: Offline Points: 176 |
http://www.craftown.com/Angry-birds-crochet-pattern.html
http://kandjdolls.blogspot.com/2010/02/tiny-kitty.html Deze links zijn in het engels, met een vertaallijst erbij is het goed te doen! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |