Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Net begonnen met amigurumi

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Net begonnen met amigurumi
    Posted: 27 Augustus 2011 om 23:21

Hoi allemaal, mijn naam is Jose 48 jaar  en  werk als gastouder en ben pas begonnen met amigurumi. Nu heb ik mijn eerste beertje gemaakt en aan de buurvrouw laten zien en die vroeg dus  gelijk of ik ook Winnie de Poeh, Eyore, Teigetje en Knorretje kan maken. Ik gelijk ,ja is goed maar ik heb dus geen patronen hiervan. Ik heb Eyore (engels patroon)wel liggen en ben van de week ermee aan het worstelen geweest maar kom er gewoon niet uit. Wie oh wie kan mij helpen aan de nederlandse patronen van Teigetje, Winnie de Poeh, Eyore en Knorretje. En als ik dan toch zo brutaal bezig ben: ik ben ook nog op zoek naar een patroon voor een dinosaurus voor mijn buurjongetje, weer een ander buurjongetje wil heel graag Angry birds, buurmeisje wil graag een grote Hello Kitty en natuurlijk niet vergeten voor de kleintjes bij mij thuis Dora en Boots.

Niet alleen mijn dank is groot maar ook die van de buurkindjes en oppaskindjes.Hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes Jose

Back to Top
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2011 om 00:56
op www.koekeridoo.nl vind je een vertaalschema van engels naar nederlands. zo heb ik het me ook aangeleerd. ik vertaalde de engelse patronen dan naar het nederlands. 
Back to Top
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2011 om 00:56
owh en op ravelry.com kun je als je je aanmeld ook gratis patronen vinden van de dingen die jij zoekt. 
Back to Top
R.M. View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer R.M. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2011 om 04:48
http://www.craftown.com/Angry-birds-crochet-pattern.html

http://kandjdolls.blogspot.com/2010/02/tiny-kitty.html

Deze links zijn in het engels, met een vertaallijst erbij
is het goed te doen!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.389 seconden.
Lang Yarns