Scheepjeswol Kitty |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Christien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2006 Status: Offline Points: 446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 September 2011 om 11:19 |
Ik heb dit gekocht. Het is van de netachtige garen. Ik heb al eerder met dit soort garen gebreid. Ik zette toen steken op door langs de rand van het garen in te steken en dan breien. Dat snap ik wel. Maar op de binnenkant van deze wikkel staat het volgende:
Zet 7 steken op met 3 cm tussenruimte aan de rand van het garen en brei 2, 3 of 4 toeren steek daarna de pen aan de andere kant van het breibandje in, en maak weer een paar toeren vervolgens weer met minstens 3 cm aan de eerste kant insteken, de sjaal schulpt dan mooi en de kleuren wisselen Ik snap de rode delen niet. Wie kan mij helpen of weet een video hiervoor op internet (ik heb al gegoogled op "scheepjeswol kitty patroon" maar dan krijg ik allemaal links naar "hello kitty" filmpjes) Christien |
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik denk dat je de draad moet "omdraaien"en aan de onderkant
weer moet beginnen met breien, zo komt er een draai in het garen en valt het breiwerk later mooier in een draai. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Christien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2006 Status: Offline Points: 446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het garen is in regenboogkleuren, het verloopt van rood naar lila. Dan brei je dus je eerst 3 gewone toeren aan de kant van rood, en daarna 3 toeren door de lila lussen op te nemen? dan snap ik het volgens mij, ik ga het op deze manier proberen. Bedankt Christien |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |