begrijpen jullie dit? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 September 2011 om 20:23 |
Het gaat om een patroon van Ravelry, een theemuts. Zie
http://crochetroo.blogspot.com/2006/05/scallop-tea-cosy- instructions.html Iemand vroeg aan mij hoe deze steek gaat, het zou om de jacobsschelpsteek gaan. Ik ben aan het proberen geweest, maar ik kom er niet uit. Toer 1 lukt me wel, maar bij toer 2 weet ik het niet meer. Wie weet raad? |
|
![]() |
|
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
als je op crocodile stitch zoekt dan krijg je de steek ook
het enige veschil is is dat die steek elke toer verspringt en deze boven elkaar gehaakt worden, zelfde techniek op youtube heb je er ook filmpjes van. hoop dat dit helpt? |
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, dat is de steek die nodig is voor dit patroon.
Tjonge, zo'n filmpje maakt het een stuk helderder! Dankjewel voor je hulp, Carola. Groetjes, Elizabeth |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |