hoeveeeeeeel???? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 September 2011 om 12:50 |
Hallo ik ben met een prinses Kate sjaal bezig maar hoeveel toeren/ stokjes moeten het worden???
Ik zit nu op 150 stokjes heb er anderhalve bol in zitten en hij is best groot al Ik weet niet hoeveel wol er in de ruffle gaat zitten maar de wibra had nog maar 3 bollen van dit kleurbad grrrrrrr Wie heeft er geteld bij de sjaal en kan mij verder helpen?
groetjes Chantal |
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Chantal, Het is naar je eigen wens. Ik vond hem groot genoeg met 44 toeren en heb toen 1 toer stokjes rondom gehaakt en daarna 1 toer ruffle. Anders moet je voor de formaten van mijn sjaal even bij tips en trucs kijken in het topic waar het patroon staat |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
R.M. ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Mei 2011 Status: Offline Points: 176 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb 45 toeren gedaan en toen de ruffle..
Heb er in totaal net heel iets meer dan 2 bollen in zitten.. Kwam bovenaan aan de 170 stokjes.. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |