Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe kleuren Royal bij Zeeman! :)

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe kleuren Royal bij Zeeman! :)
    Posted: 27 Oktober 2011 om 15:47

Hallo Dames,

Ik vond vanmiddag bij onze Zeeman nieuwe kleuren Royal: fuchsia, jeansblauw, legergroen en aubergine  

Misschien voor jullie niet nieuw, maar bij ons lagen ze er voor het eerst

Dat legergroen vond ik wel een welkome afwisseling tussen de bestaande en reeds bekende kleuren. Ik heb echter niets gekocht, omdat ik eerst van mezelf een groot gedeelte van mijn meer dan 80 bollen tellende voorraad moet verwerken

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 16:04

Ben net terug van Zeeman maar daar lagen ze niet, ik ga morgen kijken bij een andere Zeeman. Vooral jeansblauw en legergroen lijken me mooi. Wat knap van je om niets te kopen.

groetjes Jolly

Groetjes van Jolly

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 16:40
waaaaa jips heb jij echt de bolletjes laten liggen

flinke meid hoor
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 16:48

Grote meid , hoor.

De jeansblauwe lag hier 3 weken geleden al in de winkel ook een bonte met allerlei leurtjes, groen,oranje,roze en blauw. Heb van deze twee 4 bollen meegebracht. 1 bol van ieder ga ik gebruiken om er vierkanten van te haken en te breien. Ooit wil ik een grote deken hebben van gehaakte en gebreidde blokken, ooit zeg ik want ik heb geen idee wanneer ik de lapjes allemaal klaar heb. 

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 16:52

Hier liggen ze er al een tijdje.

Ik heb die leger groen gekocht met 2 teinten blauw voor mijn granny vest jips!!!.

En ook de leger groen voor een poncho voor mijn moeder.

Ik vind het heerlijk mooie herfst,winter kleuren.

Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 17:09
Wat leuk dat er nieuwe kleuren zijn...
Zal weer eens een keer binnenlopen als ik tijd heb...
Verder vindt ik het wel erg jammer dat er altijd maar een
paar kleuren verkrijgbaar zijn...Ook niet alle filialen
hebben dezelfde kleuren kwam ik achter toen ik een andere
vestiging binnen stapte...
Vindt de bollen wel erg lekker haken waardoor ze snel op
zijn...
En ja wie wil dat nou heel veel verschillende dingen maken
in alleen maar dezelfde kleuren...
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 17:26

bij ons lag 1 bolletje legergroen en die ligt nu bij mij. voor de rest heb ik geen nieuwe kleuren gezien (of misschien niet helemaal goedgekeken???) kom er vast nog wel eens weer.

ik heb nog wel 2 bol van dat wol in verspringende felle kleurtjes meegenomen.

Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 18:05
Ik neem me voor niet naar Zeeman te gaan, want als ik die nieuwe kleurtjes zie, dan kan ik daar toch weer niet aan weerstaan en ik moet eerst eens alles hier nog op werken.  Met alles bedoel ik een kilo of 50.  Dat komt omdat mijn Peruvianse vriendin telkens weer wol, zo van die lekkere alpaca wol, mee brengt als ze naar Peru gaat.  En dat is dan niet per bolletje hé, maar per 10 bollen  van 100 gr.  Dus eerst dat hier maar eens verwerken alvorens weer nieuwe dingen te kopen. Dat lijkt me wel zo verstandig.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 19:56

oooh klinkt heel mooi! durf alleen niet te gaan kijken kom nu al niet door mij wol heen, ik kan geen winkel binnen lopen waar wol ligt zinder een lading mee te nemen 

heel knap van je

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 21:02

Ik zag de jeansblauwe en de legergroene ook zaterdag voor het eerst. Kon het niet laten om de jeansblauwe mee te nemen. Ik zit er nog over te dubben of ik er een poncho van ga breien of een vest met korte mouwtjes.

Groetjes, Jannie

Back to Top
Henneke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Henneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 21:26

Hier liggen die kleurtjes ook in de winkel. Ben zelf pas weer bgeonnen met haken en breien dus alles is weer een beetje nieuw , En net als jullie kan ik me dus echt te buiten gaan aan bollen wol  kopen , hahaha

Wat me wel opvalt is dat de kleur geel niet te krijgen is.

Helaas hier in d ebuurt ook geen handwerkzaak en alleen bij Zeeman , Wibra en Action wol kunnen scoren .

Maar waar oh waar vind ik geel ?

Grt Henneke

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 23:28

Misschien is er een handwerk winkel bij je in de buurt Henneke als ze het niet hebben willen ze het vast wel voor je bestellen of je moet even hier bij Renske (hobbydoos) in de winkel kijken

Er lagen hier ook nieuwe kleuren heb drie bollen aubergiene gekocht.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 12:27
Ik ga toch eens kijken of ik jeansblauw hier kan vinden. Ik heb net een patroon gekregen van een trui waar ik al heel lang naar op zoek was, dus mijn vingers jeuken. Aan de andere kant wil ik ook eigenlijk eerst aan het vest van de Granny Cal gaan beginnen, dus..... Misschien moet ik nog maar even wachten met naar Zeeman te gaan. De poncho is bijna af. De col moet nog zo'n cm of 8 gebreid worden, dan zal ik een foto plaatsen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 17:24
Zeg dat nou niet.. dat er nieuwe kleuren zijn. Ahhhhhhhhh
En dan helpt mijn man ook niet echt mee.. zegt hij: ja als je andere kleuren wilt kopen dan moet je dat gewoon doen... en ik heb er nog zoveel....

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 19:19

Nou dames, dan ga ik ook maar op de biechtstoel zitten: ik ben vanmiddag toch overstag gegaan

Ik heb in mijn voorraad voornamelijk vrolijke kleuren en dan hebben roze en paarstinten de overhand. Ik vond de jeans en legergroen zo mooi en zo afwisselend; ik heb van beide 6 bollen gekocht

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 19:41
Van harte Jips, ik ben zo blij voor jouw  en zo trots op mezelf, want ik ben nog niet overstag gegaan. ik durf echt niet tot bij de zeeman te gaan, want dan ben ik verloren en ik heb nog zo veel wol die verwerkt moet worden, dus ik moet gewoon sterk zijn en niet naar zeeman gaan.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.324 seconden.
Lang Yarns