punniken van een vestje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
kimbo ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 29 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Oktober 2011 om 16:18 |
Hallo, Ik ben op zoek naar een patroon voor het maken van een vestje ofzo. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Ik heb het bij iemand gezien en was er leuk. Het zag er zo uit: Lange slingers gepunnikt, waarschijnlijk met een machientje, daarna zijn de slierten op een bijzondere manier geknoopt. De mevrouw die het aan had, had er een effen shirt onder en dat "vestje"er over. Helemaal leuk maar ze wist niet meer waar ze het gekocht had. Heb al op google gezocht maar kan niets vinden. Weelicht niet echt duidelijk omschreven maar wie kan mij helpen? Hartelijke groeten Kim
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De omschrijving is duidelijk genoeg, maar bij mij gaat geen lichtje branden. In een ander topic werd een punnikpruik getoond en daar stond wel iets over een sjaal, maar niets over een gepunnikt vestje. Het klinkt leuk.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
wat ik vroeger wel eens gedaan heb is het gepunnikte koord op een patroonblad leggen en het vervolgens aanelkaar fabriceren . Erg enthousiast over het resultaat was ik niet . |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
eeen hesje haken met 2 losse, 1 stokje 2 losse, zoals filethaken en dan het punnikkoord erdoorrijgen/vlechten.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |