Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

HELP, wat heb ik nu weer gedaan

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: HELP, wat heb ik nu weer gedaan
    Posted: 06 November 2011 om 14:18

ik ben de afgelopen dagen gehaakte en gebreide kerstballen aan het rondsturen, en dus ook aan Josl. krijg ik ineens een berichtje terug van haar man dat ze is overleden?

dit is toch geen zieke grap he, en ik maar die stomme ballen versturen.

Quote (knip en plakwerk uit m'n mail)

Beste Lydia,

Hierbij moet ik meedelen dat mijn lieve vrouw Joke zaterdag na een kort ziekbed is overleden.

Met groet Kees van Steen

lydia wijsbroek
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 14:26

Bah, dat is helemaal geen leuk nieuws maar jij hebt daar geen schuld aan hoor.  Jij kan toch niet weten dat ze ziek was en zoals haar man schreef is het maar een kort ziektebed geweest.  Ik denk niet dat die man je dat kwalijk neemt.  Integendeel, ik vind dat wel lief van jouw dat je haar ook nog in gedachte had ivb een gebreide kerstbal.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 14:27
Lydia, ik zit hier met kippevel. Wat erg als het waar is.
En praat jezelf geen schuldgevoel aan. Je hebt met liefde die ballen rondgestuurd.
En mocht het een misselijke grap zijn........
Volgens mij heb jij nu ook een steuntje nodig. Van mij dus een warme groet.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 14:32
Oh, meid, wat een schrik. Dit kon jij natuurlijk ook niet weten. Toch lief dat je aan haar had gedacht
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 14:47

oooooooooooh,dan is het wel heel erg hard gegaan met Joke zeg!! Pff,heftig hoor...

Maar lieve Lydia,je moet en mag jezelf absoluut niets kwalijk nemen, was alleen maar heel lief van je en dat het zo snel zou gaan dat heeft volgens mij niemand aan zien komen...de laatste berichten van haar man lieten zelfs wat lichtpuntjes zien...pff,denk dat we er allemaal stil en geschokt van zijn!

Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 14:57
krijg er kippenvel van. maar ik ben het eens met smimske
hierboven hoor: je moet jezelf niets kwalijk nemen.vind het
erg lief van je dat je aan haar gedacht hebt.
groetjes miranda
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 15:15
O Lydia, ik snap dat je ermee zit, maar je kon het inderdaad niet weten.
Wat vreselijk zeg dat Joke overleden is. Ik heb haar op de hobbydoosdag in Dordrecht mogen ontmoeten. We hebben zo gelachen! Jeetje, ik kan het niet geloven..................
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 15:21

hallo lydia,

nou hier maken mensen toch geen grappen over.......... hoop ik dan maar,

jou  treft geen schuld met goede bedoelingen kerstballen aan het rondsturen en dan zo een bericht krijgen

ik zou ook geschrokken zijn,en inderdaad na het laatste bericht van haar man dacht ik ook dat het vast goed zou komen met haar,maar helaastoch  niet.

ik wens de familie van joke (josl)heel veel sterkte

met het verwerken van het overlijden van deze lieve vrouw!!!!!!

GROETJES HESTER
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 15:26

Hier zit ik ook met kippenvel.Ik heb haar net als Jips op 9 april met de hobbydoosdag bij Corrie leren kennen.Ik heb ook net nog een kaartje op de bus gedaan.Wat een vreselijk nieuws. Ze was zo vrolijk en opgewekt in april.We hebben echt gelachen.Wat kan die ziekte toch ontzettend snel gaan.

Lydia,ik snap dat je er vreselijk van geschrokken bent als je zo'n bericht terug krijgt.MAAR je wilde alleen maar goed doen dus natuurlijk is er niemand die jou iets kwalijk neemt.Dus geen schuldgevoel gaan krijgen.

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 18:05

Jeetje wat een nieuws zeg.

wat is dat snel gegaan.

en Lydia, jij deed wat iedereen hier doet. dingen doorsturen naar diegene die dat misschien kunnen gebruiken en dat ze zo snel van ons weg ging had niemand verwacht.

en voor famile van joke: heel veel sterkte met dit verlies.

Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 18:09

DIT IS TOCH NIET WAAR HE MEIDEN,DAT JOSL ER OOK NIET MEER IS,EN WAT WEET NAATJE HIERVAN OMDAT ZE CONTACT PERSOON IS,

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 18:22

Wat vreselijk nieuws.

Lydia dit kon jij niet weten was alleen maar heel lief wat je hebt gedaan.

Heel veel sterkte en kracht voor de familie van Josl.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 19:09

Lydia, hier kun je niets aan doen. Verwijt jezelf niets, maar zoiets kan gebeuren.

Jaren geleden ooit hetzelfde gehad. Strekte voor jou, want het is toch schrikken.

Als iemand contact heeft met de familie wens hen dan veel sterkte. Groetjes, Lida

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 19:37
Back to Top
Belle View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Belle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 20:08
Belle
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 20:42

geen woorden voor.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 21:27
Iedereen, ook de naaste familie, zullen de dingen die jij uit een goed hart opgestuurd hebt, waarderen. Ik denk dat je in zo'n situatie daar zelf het meeste problemen mee hebt. Heel veel Sterkte toegewenst.

Kamilla
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 22:15

zo heftig en zo snel

heb er even geen woorden voor

lydia jij kon dit ook niet weten hoor , zeker geen schuldgevoelens aan overhouden

sterkte aan familie , vrienden en kenissen

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 08:31
Oef, wat een nare manier om dit nieuws te horen, Lydia.

Je hebt uit liefde de kerstballen gestuurd, dat zal niemand je kwalijk nemen.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 16:37
Een paar dagen weg geweest en ik krijg kippevel van wat ik hier allemaal lees zeg maar Lydia je moet jou niets verwijten hoor jij kan dat niet weten en haar man zal daar niet boos om zijn ,hij zal vereerd zijn dat ze zijn vrouw niet vergeten voor een patroontje te sturen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns