drops 83-2 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Véronique ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 09 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 November 2011 om 11:46 |
Graag wil ik wol bestellen voor drops 83-4, maar ik twijfel over de aangegeven maten. Heeft iemand deze trui al gebreid? Normaal zou ik maat M breien, maar bij dit patroon kom ik op L en bij de heupwijdte zelfs groter dan XXL uit...
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je kan die vraag het beste bij Drops zelf neerleggen. Mijn ervaring is dat je binnen een dag antwoord krijgt. Zelf ken ik dat "probleem". Ik snap ook vaak niet hun maten, misschien zijn Scandinavische dames anders van figuur (kan me niet voorstellen).
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Ik heb kledingmaat 38-40 en brei de Drops patronen altijd in XL, maar neem dan wel de lengte van maat L want ik ben niet zo heel groot (163). Ik hou niet van hele strakke kleren en XL zit een beetje ruim, niet aansluitend.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
Véronique ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 09 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
dank jullie wel! door omstandigheden heb ik niet eens de tijd gehad om jullie antwoorden te lezen, vanmiddag de wol en pennen weer eens tevoorschijn gehaald en ik durfde maar niet te beginnen... toen viel me het forum in! ik zie nu dat ik me vergist had in het patroonnr., moest zijn 83-2... heb proeflapje gebreid en eenmaal gebreid is de wol slecht uit te halen, plakt in elkaar, dus het zou wel fijn zijn als ik de juiste maat kies! na jullie antwoorden heb ik er wat meer vertrouwen in! dus nogmaals bedankt! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |