haak/brei patroon om een boek |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hmien ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 November 2011 om 09:59 |
Ik ben op zoek naar een haak of brei patroon als kaft om een boek of agenda. Wie kan mij helpen? Dank! |
|
hmw
|
|
![]() |
|
NicoleTeg ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 November 2011 Status: Offline Points: 355 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Leuk idee!!!Mocht er zoiets zijn houd ik me ook aanbevolen! Ook leuk voor de feestdagen als 'verpakking'
|
|
![]() |
|
drgini ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 778 |
Ik ben nu bezig om een kaft te haken van restjes draad... Ik heb geen patroon, maar haak gewoon een 'lap' van vasten, lang genoeg voor het boek. De uiteinden vouw ik om de kaft heen en maak ik vast aan de boven en onderkant...
|
|
![]() |
|
De Bezige Bij ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
Als je naar Google gaat en daar Knitted book covers intikt dan krijg je daar een patroon.Groetjes Lea
|
|
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Mijn oma borduurde kaften van linnen met zijden voering en dan de titel van het boek op de rug.
Nooit geweten dat je ze ook kunt breien of haken. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14115 |
Ik heb toevallig Filati HOME uitgave 46 gekocht daar staan gebreide kaften in, ook een hoes voor een kruik, bloempot, mok, vaas, kussenhoezen, plaid enz. Prijs 4,95 Groetjes, Lida |
|
![]() |
|
LiesVDB ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
Hier staat er eentje! http://www.crochetspot.com/crochet-pattern-book-cover/ en hier wat uitleg hoe je zelf eentje kan ontwerpen: http://www.ehow.com/how_4619130_unique-crochet-book-covers.h tml En hier nog een paar! http://aprildraven.blogspot.com/2010/06/crochet-book-cover.h tml succes! |
|
![]() |
|
NicoleTeg ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 November 2011 Status: Offline Points: 355 |
Gelijk de links opgeslagen!!! Altijd om te maken lijkt mij!!!En het ziet er ook niet heel erg moeilijk uit gelukkig!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |