poppenjurk HELP |
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 November 2011 om 14:58 |
hoi hoi
ik was begonnen met een poppenjurk heb het uit moeten halen en ben opnieuw begonnen 50 steken 4 naalden ribbel over op tricotsteek (naald recht heen averecht terug) dan in elke 4e naald 6x 1 steek minderen aan weerszijden na de 4 nld ribbel is de volgende naald dan averecht of recht? als ik met recht begin moet ik in een averechte nld minderen Ik dacht altijd dat dat in de rechte nld moest wie o wie helpt mij |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Na de 4 nld ribbel moet je met een rechtse naald beginnen.
Daarna in elke 4de naald (= averechtse nld) aan weerszijden minderen. Je hoeft niet altijd in de rechtse nld te minderen of meerderen hoor, dit was vroeger wel dikwijls het geval, kijk maar naar oude patronen. |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
aha bedankt tja heb nog weinig ervaring ermee ga gauw verder moest het uithalen want het werd te klein |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |