Iets heel anders... |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Daymoon ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Juni 2010 Status: Offline Points: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 December 2011 om 11:09 |
Ik zoek iemand of een bedrijf die van die grote houten borden maakt voor aan het huis met de naam van het huis erop. Snappen jullie wat ik bedoel? Wij hebben een boerderij en we willen heel graag een groot houten bord met de naam van ons huis erop aan de voorkant hebben. Nu heb ik al zitten googlen en kom vanalles tegen maar niet wat ik bedoel
Bedankt! |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Geen idee, maar daar heb je niks aan natuurlijk.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
heb je al bij www. robocnc . gekeken? .Die maken naamborden voor schepen e.d en ik dacht ook voor vakantie huisjes Misschien zit daarbij wat je zoekt |
|
![]() |
|
Daymoon ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Juni 2010 Status: Offline Points: 539 |
Oh Mutti dank je wel! Heb ze meteen gemaild
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
fijn dat je er wat aan hebt .
|
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
vaak worden deze ook zelf gemaakt. Groot stuk boomschors (laten) zagen. Letters uittekenen en verven maar. Aflakken en klaar is het bord.
Mijn moeder had zo een naambordje voor ons gemaakt met ook nog hindelopen volksschilderkunst erbij. |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |