drempeltoets |
Reageer
|
| Autheur | |
marjolein2202
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: drempeltoetsPosted: 15 December 2011 om 08:42 |
|
Mijn zoon zit in groep 8 en heeft vandaag drempeltoets ( dat is om straks met de resultaten van zijn hele basisschooltijd samen te kijken naar welke school hij kan gaan) Hij is nooit echt zenuwachtig, maar nu was hij wel druk en wiebelig. Er zat een jongen achter me die had een nieuwe beugel en die was de hele tijd aan het slissen. Ik kon me niet concentreren. Gelukkig had ik destijds wel een hele goede score Vanmiddag gaan we samen wat lekkers bakken, want hij heeft morgen een high tea met de klas ter ontspanning. |
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 December 2011 om 08:53 |
|
oh wat spannend is dat zeg. ik kan me dat ook nog heel goed herrinneren. bij mij is dat nu ook 23 jaar geleden volgend jaar mag onze zoon er aan geloven.
|
|
|
|
![]() |
|
natie.83
Hobbywonder
Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 December 2011 om 10:35 |
|
Oh spannend!voor mij is het 17
jaar geleden Hihi maar het duurt nog wel even voordat mijn kinderen er aan toe zijn! De oudste word in januari 3 en de jongste is net 1
|
|
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 December 2011 om 12:41 |
|
Hoi Marjolein, Is dat iets anders dan de CITO toets? Of zit hij niet op "regulier" onderwijs? Mijn oudste had voor zijn 1e CITO entree toest in groep 6 16% van de 100%. Hij had concentratieproblemen en toen nog geen medicatie. De CITO entree toets daarna in groep 7 had hij al wel medicatie en toen scoorde hij 87% Wij zijn ongelofelijk trots op hem en nu moet hij in februari de officiële CITO doen. Hij is zo ver gekomen en gelukkig hebben wij hem bijtijds laten testen. Hij heeft VMBO-T/HAVO advies |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
marjolein2202
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 December 2011 om 15:12 |
|
Het is een toets van Cito, en ze doen ook wel een cito rekentoets geloof ik, het is vergelijkbaar want dezelfde dingen worden getoetst, dus waarom het nou drempeltoets heet geen idee.Mijn zoon is ook een adhd-er en heeft al vanaf zijn 5de medicatie en dat is ook echt nodig Hij doet het verder zo goed op regulier dat rond vwo hangt, zijn vorige drempeltoets in groep 7 was 95% dus dat is heel goed. En hij zit in een plusklas ( de kinderen met alles A score van de stad ( groep van 20 kinderen van verschillende scholen) gaan dan naar een andere school op woensdags om meer uitgedaagd te worden, dat vindt ie geweldig)Nu kijken wat hij nu gedaan heeft. Een jongen had hem in de pauze op zijn hoofd geslagen en hij was er helemaal duizelig van. grrrr net vandaag.... Hij komt zo thuis , ik ben net thuis van het werk en dan gaan we lekker bakken samen, voor de high tea van morgen Ben beniwued hoe t mijn dochter volgend jaar vergaat, want dat is zo'n ander kind Ohja Esther ik ben van bouwjaar 1975 |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 December 2011 om 15:36 |
|
Ik bouwjaar 1973
; mijn jongens zijn 11 (autist) en 8 (ADHD-er).
|
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 December 2011 om 20:37 |
|
Spannend altijd die toetsen. Voor de kinderen, voor de ouders en voor het de meesters en juffen. En altijd fijn als ze achter de rug zijn. Dan is de druk van de ketel. Ieder jaar weer. Veel plezier met bakken morgen. |
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |