babywantjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
karinhols ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 13 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 December 2011 om 22:56 |
Ik word binnenkort oma wie heeft er voor mij een patroontje van gehaakte babywantjes . sjaaltje en mutsje heb ik al maar kan geen patroon voor wantjes vinden álvast bedankt gr karin
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb een haakpatroon en een breipatroon van babywantjes, maar je hebt je e-mailadres niet in je profiel staan. Als je het bij msn messenger zet, kunnen alleen aangemelde hobbydozen het lezen. Het betekent niet dat je hoeft te msnnnen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Magtelt, zou ik deze ook mogen ontvangen? Je doe me er een enorm plezier mee. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Je zei niet of je haken of breien wilde, dus ik heb allebei gestuurd, hetwich.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik heb ze zojuist even bekeken. Hartstikke leuk. Dankjewel! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |