kabel haken |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
bandicot ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 December 2011 om 20:51 |
Weet iemand een patroon van een gehaakte kabel?
Ben op zoek geweest, maar heb nog niets kunnen vinden. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vandaag kerstboodschappen, morgen verjaardag, met Kerst zal ik in mijn bibliotheekje duiken, ik ben benieuwd naar wat ik ga vinden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
stond ooit in de ariadne
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Hoi, Ik heb inderdaad ooit een heel vest met kabels gehaakt. En ja het stond in een Ariadne. Het heette Iers haakwerk. Ik zoek het voor je op. |
|
Hanny
|
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Als je het vinden kan ik heb er ooit zeker 5 of 6 gehaakt en wil hem weer maken kan ik het patroon dan ook van je krijgen alsjeblieft
vast bedankt en groetjes Corrie |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
In het eerste boek dat ik pakte was het raak, 2 bladzijden, 12 patronen. Het heette Aran haken.
Corrie, ik heb ze ook aan jou gestuurd. Het boekje heet Leer haken, een complete cursus voor beginners en gevorderden, en ik denk dat ik het bij Lidl heb gekocht, ooit. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Dag Dames, Ze zijn opgeduikeld. Een vest en een trui met reliefhaken. Twee vesten modieus reliefhaken, een gehaakt vest visgraatmotief en drie kindertuien met vlechtsteken, noppensteken en reliefstokjes. Allemaal in oude Ariadnes. Ze zijn dus wat oversized. Morgen scharrel ik een scanapparaat op en dan komen ze jullie kant op.
|
|
Hanny
|
|
![]() |
|
Magteld dank je wel maar ik zoek echt die kabelpatronen en dab vooral dat vest want dat zou ik graag nog eens maken
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
knipmutske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 05 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 338 |
In welke Ariadne staan die patronen?? ik heb ook een paar jaargangen,dan wil ik daar ook eens een poging doen om kabels te haken. |
|
|
|
![]() |
|
het is misschien wel 10 a 15 jaar geleden dat ik die vesten haakte dus zou echt niet weten welke ariadne het is geweest.
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Dag Dames, Ariadne nr. 10 oktober 1984, gehaakte reliefvesten op blz.95. Ariadne nr. 9 september 1986 vest en trui met relief vanaf blz 92. Ariadne nr. 11 november 1983, drie peutertruitjes in reliefsteek en Ariadne nr.10 oktober 1983 damesvest in visgraat patroon blz 90. Als ik morgen die scan kan gebruiken meld ik me wel weer en dan kunnen jullie allemaal aan de slag. |
|
Hanny
|
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Hoikes Hanny,
Mag ik me ook melden om dit te delen? Ben echt wel benieuwd naar alles wat gehaakte kabels aangaat. Groetjes EN dankuwel Inge |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
bandicot ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 331 |
Wat een hoop goede reactie, ook al op de mail. Ik ga morgen in de Ariadnes kijken, volgens mij heb ik ze allemaal.
Dank jullie wel. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
jokidokio ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
Hallo, Ik ben al heel lang op zoek naar gehaakte kabels, de patronen die ik tot nu toe heb gevonden waren allemaal in het engels en ik kwam daar niet uit :-( Zou ik de nederlandse beschrijving van een gehaakte kabel ook mogen ontvangen?Het maakt me niet uit welk patroon. Alvast heel erg bedankt! Groetjes Joke |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
ik had geen idee dat je kabels kan haken daar heb ik nog nooit van gehoord dat is ook apart lijkt me wel leuk voor truien en dassen/sjaals goh echt apart
|
|
![]() |
|
natie.83 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Ben ook wel erg nieuwsgierig nu...
|
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
natie je heb post
|
|
![]() |
|
Benal begonnen met het vest wat ik in de jaren 80 zeker 5 x heb gehaakt bedankt nogmaals voor de patronen. foto komt er aan als ik klaar ben. |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
pleun ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 06 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 386 |
Zou ik de patronen ook mogen hebben?
Alvast hartelijk dank. |
|
Groetjes Pleun
|
|
![]() |
|
everline ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 September 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
Wat leuk ik wist niet dat je ook kabels enzo kon haken. Zou
iemand mij de patronen ook door willen sturen dan kan ik het ook eens uitproberen. groeten, bianca |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |